Jučer je u samom središtu Zagreba, na adresi Ilica 42, otvorena 100. BIPA poslovnica u Republici Hrvatskoj a preko 150 gostiju imalo je priliku upoznati se s novo predstavljenim, jedinstvenim konceptom na domaćem tržištu, BIPA backstage. „Brand store“ beauty usluge među prvim isprobale su Lidija Lešić, Antonija Stupar Jurkin, Kristina Šalinović, Lucija Lugomer, Ines Bojanić, Antonija Blaće te brojni drugi. 

Na preko 300 m2, na jednom mjestu, osim bogate ponude domaćih i međunarodnih marki namijenjenih ženama, muškarcima, djeci, kućnim ljubimcima i kućanstvu, BIPA Zagrepčanima donosi i novi beauty koncept – BIPA backstage. Od sada, samo uz prethodnu i jednostavnu rezervaciju termina, moguće je na jednom mjestu obaviti sve rituale ljepote – od vizažističkih usluga šminkanja do tretmana njege i uljepšavanja. Naravno, sve pod jednim krovom i u ugodnom ambijentu kojeg je dizajnirao zagrebački arhitektonski studio Stairwell&Loft.

  Dvostruka Backtalk paleta iz Urban Decaya savršena je za putovanja

Uz vrhunsku uslugu, inspirativan ambijent nadahnut modernim, čistim linijama i „sirovim“ materijalima, iz BIPA asortimana za beauty rituale moći ćete odabrati poznate brandove visokokvalitetne šminke, proizvode za njegu i stiliziranje kose, kao što su Aura, Bourjois, Catrice, E.l.f., Essence, Eveline, L’Oréal Paris, Look by BIPA, L.O.V., Max Factor, Maybelline, Noelle, Real Technics, Rimmel, The Balm, wet n wild ali i mnoge druge.

„BIPA backstage nije samo 100. poslovnica u Hrvatskoj, već BIPA flagship dućan s integriranim novim beauty konceptom na tržištu. Projekt BIPA backstage razvijali smo više od pola godine te smo na kraju u centru Zagreba uspjeli na jednom mjestu okupiti bogatu ponudu brandova, iskusne beauty stručnjake i vodeća imena u dizajnu interijera“, istaknuo je prilikom otvorenja 100. BIPA poslovnice gospodin Markus Geyer, CEO BIPA Hrvatska.

  Melem je svoje dragocjeno ulje obogatio dijamantnim sjajem!