Kultni parfem koji obilježava 10 godina oduševio novim vizualom bez Photoshopa.

Kultni parfem amsterdamskog modnog dvojca, Viktora Horstinga i Rolfa Snoerena, omiljeni je miris žena diljem svijeta. Ovog ljeta Flowerbomb je proslavio 10 godina te je u čast tome modna kuća kreirala posve novu, nevjerojatnu kampanju. Dvojac je, kako i sam naziv parfema kaže, osmislio pravu cvjetnu eksploziju na glavi modela i to bez pomoći Photoshopa.

3

 – Htjeli smo snimiti stvarnu situaciju gdje kosa i cvijeće postaju jedno te za to nismo htjeli koristiti Photoshop. Zamišljena ideja nije bila lako ostvariva, no imali smo genijalnog dizajnera koji je osmislio odlično rješenje – rekli su Horsting i Snoeren.

1

Cvijeće u kosi modela je potpuno pravo i to ono koje ćete naći u notama parfema. Koristeći originalan vizual kao inspiraciju, dizajneri su kampanji podarili novo ruho koje pobuđuje osjećaje prepoznatljive za modnu kuću – modernost, neopterećenost i dozu misterije.


Autor: K.C.

Foto: Pinterest

 

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here