Možda je reklama imala dobar cilj, ali to se nažalost izgubilo u lošoj izvedbi.

Hrvatski zavod za zapošljavanje jučer je lansirao reklamu koja za cilj ima promovirati i upoznati mlade sa svime što imaju na raspolaganju i na koji način mogu ući u neke od programa aktivnih mjera zapošljavanja, odnosno trenutno aktivni program osposobljavanja kuhara, konobara, spremačica i drugih turističkih operativaca. Zvijezda spomenute reklame je Lana Jurčević koja pleše u ljetnom baru dok joj konobar nosi piće, zajedno naprave nekoliko selfija, a u sljedećem kadru prijatelji konobara komentiraju kako ima dobar posao na što on uzvraća: ““Pa naravno da imam, i za sve je kriv Zavod”.

https://www.youtube.com/watch?v=Ph5ny9QLedo

Reklama je naišla na neodobravanje ljudi koji osim krivog tajminga (poslovi na moru uglavnom su već zauzeti jer je sezona u punom jeku), HZZ-u zamjeraju degradaciju zanimanja za koje su se ljudi školovali, glorifikaciju sezonskih poslova koji su jedni od težih za obavljanje, ali i količinu novca koja je utrošena na snimanje reklame (183 tisuće kuna!). Kao šlag na torti, napomenimo da se spomenuta reklama pojavila nedugo nakon što je HZZ objavio da zbog manjka novca ukida mjere aktivnog zapošljavanja među kojima je i ona za stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa.

“Umjesto da se novac ulaže u konkretnije programe stručnog osposobljavanja, dodatne edukacije i prekvalifikacije (a u ovom slučaju radi se o novcu POREZNIH OBVEZNIKA – a u koje spadaju i svi ti mahom nezaposleni ljudi kojima se ovom idiotarijom HZZ i ti zajedno tako lepršavo i bezbrižno smijete u lice), radije se razbacuje njime na ovakve gluposti”, jedan je od brojnih komentara ispod videa na You Tubeu.

O svemu se oglasila i Lana na svom Facebook profilu:


Autor: A.I.

Foto: Screenshot

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here