Često nas u gubitku kilograma sprečavaju nezdravi i nesvjesni zalogaji i međuobroci.

Kada donesete odluku da morate skinuti nekoliko kilograma, prve promjene se najčašće odnose na tri glavna obroka – doručak, ručak i večeru. Ono na što je teže paziti (jer često jedemo “nesvjesno”) su sitni zalogaji, ali i međuobroci kojima unesemo nepotrebne kalorije. Dva međuobroka su svakako potrebna u danu, ali morate birati pametne namirnice. Zato smo pronašli četiri namirnice koje vas neće nadebljati i odlčan su izbor za međobrok ili kad  vas uhvati želja za hranom.

  Kako poboljšati običnu limunadu? Tri recepta koja ćete koristiti tijekom cijele tople sezone

Jabuke

Idealan međubrok jer su bogate vlaknima koji će vas zasititi, poboljšati probavu, a ima i diuretski učinak pa će vam pomoći pri oslobađanju viška tekućine u tijelu.

Borovnice

Zdrave bobice koje imaju niski glikemijski indeks ukusan su međuobrok. Pomažu u smanjenju kolesterola pa ih slobodno jedite i više puta u danu (jednu malu šalicu).

Leća

Izvrsna namirnica koja obiluje vlaknima, a ima vrlo malo kalorija. Možete je pripremiti kao hladnu salatu, a kao varivo može biti i odličan glavni obrok.

Bademi

Uz bademe ćete dugo biti siti, a svakodnevnom konzumacijom (2 šake dnevno) ubrzat ćete proces mršavljenja, a posebno ćete biti zadovoljni ravnim trbuhom.

  Obožavamo hladni smoothie od lubenice!