Ako ste jedni od onih koji brinu o svom zdravlju i kvaliteti namirnica koje unosite u svoje tijelo, sigurno znate za zobene pahuljice.

Međutim, zobene pahuljice nisu nikako rezervirane samo za sportaše i ljude koji redovito vježbaju, već sve one koji dan žele započeti zdravim obrokom koji će ih dugo držati sitima. Za razliku od različitih vrsta pahuljica koje možete pronaći u supermarketima, a koje redovito sadrže šećer, zob je nutrijent koji lako možete nadograditi prirodnim šećerima iz voća.

Najveća prednost zobi koja je žitarica cjelovitog zrna je to što sadrži veliku količinu vlakana, a to odlično za probavu, osim toga, drži vas sitima zbog toga što vlakna usporavaju probavu ugljikohidrata – smanjuju razinu šećera u krvi pa ne dolazi do osjećaja gladi. Isto tako, sadrži niski postotak masnoće i utječe na snižavanje kolesterola, a po količini proteina (bjelančevina) zob je najhranjivija žitarica.

  Zamrznite doručak i uživajte u zdravom osvježenju

Ako želite izgubiti višak masnog tkiva, vrijeme je da zobi date šansu, a mi vam donosimo recept za finu zobenu kašu s bananama i cimetom za koju vam je potrebno samo 10 minuta pripreme.

Sastojci:

šalica mlijeka (2 dl)

pola šalice vode

2 žličice meda

šalica zobenih pahuljica

1 banana

pola žličice cimeta

Priprema:

Pomiješajte vodu i mlijeko i stavite na vatru da prokuha, prije prokuhavanja otopite unutra dvije žličice meda.

Kad prokuha dodajte zobene pahuljice i kuhajte između 3-5 minuta uz povremeno miješanje. Kada se zgusne, zobena kaša je gotova i maknite je s vatre.

  Savršena ljetna ideja za sve vrste voća (vaši gosti će je obožavati!)

U kašu nadodajte jednu zgnječenu bananu i cimet te promiješajte.

Savjet:

Kašu možete jesti toplu, ali i hladnu pa je možete pripremiti večer prije. Isto tako, u kašu možete ubaciti sušeno ili svježe voće, kokosovo brašno, orašaste plodove…