Hrana koju konzumiramo navečer uglavnom se pretvara u masne naslage jer naše tijelo po noći ne troši jednaku količinu energije kao po danu. 

Ako želite smršaviti, kasni večernji obroci ne bi smjeli biti dio vaše rutine. Ipak, postoje namirnice koje će učiniti manje “štete” od ostalih.

Svježi sir

Pojedite malo posnog svježeg sira sa par krekera. Utažit će glad, a magnezij koji se nalazi u siru će vas umiriti i pomoći da što prije zaspete.

cracker-984308_960_720

Tuna

Bogata je proteinima i uz to niskokalorična pa spada među odličan izbor za kasnovečernji obrok.

sushi-263258_960_720

Puretina

Ako ne volite tunu ili ste više mesni tip, odlučite se za puretinu ispečenu s malo masnoće.

turkey-hen-569069_960_720

Orašasti proizvodi

Pojedite šaku oraha, badema ili nekog drugog orašastog voća. Pazite da ne bude prženo ili zasoljeno i naravno, pazite na količinu.

nuts-891792_960_720

Med

Ako volite slatko, pojedite žlicu meda. Osim što ćete riješiti osjećaj gladi, umanjit će vam i želju za slatkim.

honey-1006972_960_720

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here