Radni dan od osam sati poprilično je naporan, čak i ako radite manje zahtjevan posao, sama činjenica da toliko vremena morate negdje provesti dovoljna je da vam nakon početnog elana padne energija.

Mi vam donosimo prijedloge za različite zdrave međuobroke koji će vam vratiti energiju na pravu razinu i utažiti glad.

1 . Rižin kreker s maslacem od kikirikija i bananom.

Maslac od kikirikija prirodni je izvor zdravih proteina i ugljikohidrata. Bogat je zdravim mono i polinezasićenim mastima pa je idealan za one kojima je bitna uravnotežena prehrana i koji se bave fizičkim aktivnostima.

  Savršena ljetna ideja za sve vrste voća (vaši gosti će je obožavati!)
thepreppedchef.com
thepreppedchef.com

2. Dip od grčkog jogurta, meda i maslaca od kikirikija.

Pomiješajte 200 grama grčkog jogurta sa dvije žličice maslaca od kikirikija i pola žličice meda (slobodno sebi prilagodite omjere). Možete nadodati i nezaslađeni kakao prah, a ovaj dip će ići odlično s jabukama.

thetwobiteclub.com
thetwobiteclub.com

3. Pločice od žitarica koje ne zahtijevaju pečenje.

Kada u supermarketima kupujete pločice s više vrsta žitarica nikad niste sigurni koliko imaju šećera, a i često sadrže dodatke koji nisu najzdraviji. Ovom problemu možete doskočiti tako što ćete sami napraviti pločice! Potrebne su vam datulje (koje će prirodno zasladiti smjesu), zobene pahuljice, bademi, maslac od kikirikija i med (ili javorov sirup). Ubacite sve u jednu posudu u omjeru koji vam najviše odgovara, nadodajte maslac od kikirikija da smjesa postane ljepljiva (ne previše!), ubacite malo meda i dobro promiješajte. Posložite smjesu na pleh i zatvorite je plastičnom folijom. Nakon što se dobro ohladi, spremna je za rezanje!

  Domaći napitak koji će vam u trenu dignuti energiju
minimalistbaker.com
minimalistbaker.com

4. Tost s avokadom.

Avokado je jedna od najzdravijih namirnica na svijetu, benefiti ove voćke su brojni, a mi ćemo spomenuti da sadrži mono nezasićene masti koje snižavaju razinu lošeg kolesterola i pomažu vam pri mršavljenju. Isto tako, avokado je vrsta voćke koja može dozrijeti i nakon što je ubrana, a za brže dozrijevanje ubacite avokado u kartonsku vrećicu s bananom i sutradan će biti spreman za konzumaciju.

Nakon što ste ogulili avokado, stavite dvije ploške direktno na tostirani kruh sa cjelovitim žitaricama i vilicom ga zgnječite. Posolite i popaprite, a možete staviti i malo maslinovog ulja.

  Hladna zobena kaša sa chia sjemenkama i maslacem od kikirikija

simmerandboil.cookinglight.com

simmerandboil.cookinglight.com