@lovelly_109

Ako ne želite “nabaciti” zimske kilograme, ove namirnice konzumirajte za večeru.

Dolaskom zime smanjujemo tjelesne aktivnosti, a prehrana često postane kaloričnija pa smo skoniji nakupljanju neželjenih kilograma. Da biste ove jeseni i zime izbjegli takav scenarij, dovoljno je da malo pripazite na obroke, a posebno za večeru jer naše tijelo po noći ne troši jednaku količinu energije kao tijekom dana. Zato vam donosimo pet namirnica koje su savršen izbor za večeru.

Tuna

Uz to što je bogata proteinima, tuna je i niskokalorična pa zato spada pod odličan izbor za večernji obrok. Naravno, ako ste u mogućnosti dajte prednost svježoj, a konzerviranu konzumirajte rijeđe.

Puretina

Ako dajete prednost mesu, puretina je pametan izbor. Naša preporuka je da bijelo pureće meso sa začinima pečete na tavi s malo masnoće. Uz zelenu salatu, dobili ste hranjivu, a zdravu večeru.

Svježi sir

Najbolje je pojesti svježi posni sir sa par krekera. Međutim, možete uzeti i mladi sir koji je sušen tek nekoliko dana. Dodatna prednost je što će vas magnezij koji se nalazi u siru umiriti te pomoći da što brže zaspete.

 

 

Orašasti plodovi

Pojedite šaku oraha, badema ili nekog drugog orašastog voća. Kod orašastih plodova uvijek pazite da ne budu pržena i zasoljena.

Med

Ako imate želju za slatkim prije spavanja, pojedite žlicu meda. Riješit će vas osjećaja gladi, a ujedno i utažiti želju za slatkim okusom.