Nakon svog već petog nastupa na Cro-a-Porteru mladi dizajner Mario Vijačkić  predstavlja vizuale  za  kolekciju  prikazanu u okviru 26. Cro a portera. Istraživanje tekstura, dekonstruiranje tipičnih odjevnih predmeta, istraživanje fenomena identiteta u suvremenoj modi samo su neke od odlika aktualne Vijačkićeve kolekcije.

Već prepoznatljivo ime novog vala hrvatskih mladih dizajnera, Mario Vijačkić kao i u svakoj kampanji do sada, donosi nam svojstven pomak u načinu prezentacije. Kolekcija za proljeće / ljeto 2016. koja je svojevrstan nastavak  istaživanja problematike identiteta u suvremenom dobu, u ovom slučaju dobila je nastavak; naime identitet tj. njegov razvoj i formiranje proučavani su sa gledišta tradicije i njezina utjecaja. Korelacija pošlosti i tradicije isprepletene sa suvremenim uvelike su okarakterizirali aktualnu kolekciju.

  Loredana i Tomislav Bahorić predstavljaju ljetnu kolekciju Avantgarde Family

W5

Paralelno tome Vijačkić gleda na tijelo kao konstantu; naime ono je materija podložna manipulacijama, bilo kulture i društva ili pak manipulacije medija. Tijelo kao prijelazni objekt fascinira odsustvom granica, a kategorija zazornog (das Unheimliche) od Freuda se ponajprije odnosi na problematiku brisanja granica između oživljenog i neoživljenog, što se odnosi i na igru medijskog (medijski konstruiranog) i realnog tijela: što je ja u suvremenoj modi ako ono u samome sebi već zatječe ono strano, drugotno, objekt od kojega se želi kategorijalno odvojiti?

  Brušena koža i pluto! Ovo su najudobnije Adilette koje postoje

W4

Ručne intervencije u tekstilu koje aludiraju na tadicionalne tehnike veza i izrade tapiserija, igra različitim teksturama, odnosi tivijalnog i visoke tehnologije, femininog i maskulinog, strukturiranog i plošnog, sjaja i matiranog, perforiranog i kompaktnog u vidu protežnih elemenata, okviruju cjelinu koja odiše sporty chic estetikom koja je već prepoznatljiv Vijačkićev rukopis.

W2

Glavna uloga u aktualnoj kampanji pripala je Sari Sorić (Talia models), čiji vizuali nepretenciozno, čak pomalo na nevin način uokviruju kolekciju dok kampanja odiše prozračnoću i svježinom s aluzijom svakodnevice koja je primjetna novost u dizajnerovu vizualnom izričaju. Make up i kosu potpisuje Petra Sever, mlada hrvatska vizažistica koja s dizajnerom surađuje od samih početaka.

  Boudoirke novom kolekcijom dale oštru kritiku društvenim mrežama

W1

Uz fotografije, kampanju prate i uokviruju i dva kratka fashion filma snimana u one takeu, tehnikom slow motiona.

https://www.youtube.com/watch?v=Pmwjr94LWbc https://www.youtube.com/watch?v=SdCQTNxRQJ4


Autor: Jolie.hr

Foto: PR