Problem sa spavanjem i manjak sna muči sve veći broj ljudi.

Prevelike dnevne obveze, stres i užurbani način života neki su od uzroka što se često “vrtimo” po krevetu uzalud pokušavajući zaspati. Naravno, što vrijeme prolazi postajemo sve nervozniji i umorniji, a san nam je sve dalje i dalje… Ovaj problem može uvelike utjecati na kvalitetu života pa vam donosimo nekoliko savjeta koji vam mogu pomoći da brže zaspite.

Opustite se prije spavanja

Nakon napornog dana “ukradite” pola sata samo za sebe i svoje omiljene beauty rituale; istuširajte se ili pripremite mirisnu kupku, stavite masku na lice, izmasirajte tijelo omiljenim mlijekom ili losionom…

  Znakovi koji ukazaju da imate višak toksina u organizmu

Topli napitak prije spavanja

Bilo da se radi o mlijeku sa žličicom meda, toplom kakao napitku ili omiljenom čaju, topli napitak prije spavanja će vas ugrijati i opustiti, a tako ćete i lakše utonuti u san.

Posteljina i odjeća za spavanje

Posteljina bi trebala biti od prirodnih materijala (zimi birajte flanel zbog topline, a ljeti pamuk), a isto tako i odjeća u kojoj spavate. Također, izbjegavajte donje rublje ili pidžame koje stežu te birajte one krojeve u kojima ćete se osjećati udobno.

Bez laptopa i mobitela

Prije spavanja izbjegnite čitanje vijesti, mailova, pregledavanje društvenih mreža… Snažno plavo svjetlo koje je karakteristično za pametne telefone, tablete i televizore, u mozgu ometa stvaranje melatonina, hormona koji omogućuje regulaciju ciklusa spavanja. Ako vam treba štivo prije spavanja, u ruke uzmite omiljenu knjigu ili knjigu koju želite pročitati već duže vremena.

  Znakovi koji ukazaju da imate višak toksina u organizmu

Za kraj, ako stanje nesanice potraje duži period te se javlja gotovo svaku večer, svakako je potrebno potražiti stručnu pomoć.