KLISAB ima fantastičnu kolekciju trapera – napravljenu s nula otpada!

Popularna upcycling linija KLISAB trapera ovo proljeće ima 13 novih modela odjeće i asesoara.

KLISAB predstavlja DENIMDENIM2 kolekciju, drugo izdanje popularne linije u kojoj lucidnim dizajnom brend daje novu vrijednost korištenom traperu. Osim fotogeničnog izgleda i transsezonske kvalitete, taj popularni materijal zbog svoje izdržljivosti jamči i trajnost upcycling proizvoda, pa je time ovaj dizajn i rezultat napora brenda KLISAB da nas približe idealu održive mode.

Filigranskom izvedbom spajanja korištenog jeansa DENIMDENIM2 ovo proljeće nudi deset novih modela i to hlače i suknju nastali spajanjem postojećih traperica, mini suknju, sako, prsluk, košulju, dva modela topa i dvije haljine. Uz odjeću, linija ima i tri modela DENIMDENIM asesoara u čijoj  izradi su korišteni manji komadi materijala preostali u procesu pripreme jeansa za patchwork, zbog čeka se cjelokupna linija može opravdano označiti kao proizvedena s nula otpada.  Pored remena i nove KLISAB torbe od trapera, predstavljen je i upcycling bucket hat, a KLISAB ga je razvio uz podršku brenda Samsung.

Ovaj bucket hat izrađen je u limitiranoj ediciji od 23 komada, naznačujući time poveznicu asesoara s novom Samsung Galaxy S23 serijom pametnih telefona. Točka prepoznavanja ovih dvaju brendova bila je i činjenica da su pametni telefoni iz nove Samsung Galaxy S serije izrađeni recikliranjem ribarskih mreža iznesenih iz oceana, a podrška koju je u ovoj kolekciji Samsung pružio domaćem prêt-àporter brandu jasna je ilustracija i važnosti koju Samsung daje dizajnu uopće, kao i razvoju lokalne kreativne zajednice. Ovaj bucket hat bit će dostupan u limitiranoj ediciji na www.youniversity.club platformi, a čitava kolekcija u KLISAB dućanu na adresi Masarykova 18 (Obrtnički prolaz 4).

Kolekciju DENIMDENIM2 predstavljaju vizuali koje potpisuje međunarodno propulzivni domaći fotograf Fillip Koludrović. U drugoj suradnji s brendom, Koludrović je ovu kolekciju predstavio radom koji ishodište ima u punk estetici. Stilist kose kampanje je Mijo Majhen za Keune Haircosmetics, MUA je rad Saše Jokovića za Estée Lauder, styling potpisuje Ana Nikačević s asistentom Filipom Paljakom, a modeli su Anica (Faith Model Management) i Max. Producent suradnje je Nikola Beban.

ModaModa vijestiKLISAB ima fantastičnu kolekciju trapera - napravljenu s nula otpada!

Eurospin i ove godine donacijom podržao udrugu Marra Altrui

Nadolazeći blagdanski period podsjeća nas na važnost solidarnosti, empatije i zajedništva. Poznati diskontni lanac Eurospin iznimnu pažnju posvećuje društveno odgovornom poslovanju pa tako već...

Facebook

99,687FanovaLajkaj