“Lažna” božićna reklama osvojila ljude diljem svijeta

Uskoro će nas zatrpati veliki broj božićnih reklama, a ona koja se posebno svake godine iščekuje jest robne kuće John Lewis…

Natjecanje u kojem brendovi pokušavaju imati što dirljiviju i zanimljiviju reklamu pretekao je student Nick Jablonka koji na svoj You Tube kanal stavio reklamu koja priča priču o dva snjegovića pod naslovom “John Lewis Christmas Advert”. Naslov je nagnao ljude da vjeruju da je spomenuti brend napokon otkrio ovogodišnju reklamu, no, kako se ispostavilo, Nick je reklamu napravio kao dio projekta na fakultetu.

To ljude nije spriječilo da gledaju reklamu i u komentarima mole robnu kuću da Nicku odmah ponude posao! Pogledajte:

LifestyleKultura"Lažna" božićna reklama osvojila ljude diljem svijeta

Zelene slavonska oaza: Park šuma Jankovac zove vas u posjet

Hrvatska se zazelenila, a prolistala drveće, svježa trava i visoke proljetne temperature zovu nas da svaki slobodan trenutak provodimo u prirodi. Osim očitih opcija,...

Čista i njegovana kosa nikad ne izlazi iz mode

Osim što proljeće donosi laganije i vedrije outfite, cvjetne parfeme i općenito vedrije raspoloženje, proljeće nas tjera i na promjenu frizura. Frizura s kojom (oduvijek)...

HELLO! Hrvatska obilježio prvi rođendan elegantnom proslavom u Laubi

Nakon prošlogodišnjeg tuluma, o čijoj izvedbi, atmosferi i dojmovima se pričalo još danima, HELLO! Magazin ponovno je održao proslavu za pamćenje i to povodom svog prvog...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram