Popularni splitski restoran ZOI kao kulisa snimanja svjetske reklame

Posljednja u nizu kampanja jednog od najpoznatijih brendova na svijetu, Johnny Walker, snimljena je na nekoliko različitih lokacija, a među probranim društvom, našao se i jedan hrvatski restoran. Najnovija kampanja dio je nagrađivane serije “Keep Walking”, koja sadrži niz malih filmova koji ukazuju kako nije bitno samo gdje idemo, već s kim idemo, skladu s dugogodišnjom filozofijom brenda.

Radnja najnovijeg filmića, pod nazivom „The Walk“ počinje u Škotskoj, koja je i zemlja porijekla Johnny Walker-a, na njezinim pašnjacima, u pubovima i klubovima, a zatim prelazi na prelijepu terasu splitskog restorana ZOI, da bi završila ponovno u tipičnom škotskom pubu. Glavna nit vodilja koja se provlači kroz samu radnju jest kako je svaki dan, pa i onaj naizgled najobičniji, prilika za slavlje. Slavlje života, malih stvari te ljudi koji su uvijek uz nas, koji nam pružaju podršku i s kojima zajedno uživamo u ovoj avanturi koju nazivamo život.

ZOI, jedan od najpopularnijih splitskih restorana, poslužio je tako kao idealna kulisa za reklamu „The Walk“. Smješten na jednoj od najboljih lokacija u gradu – u južnom zidu Dioklecijanove palače, s pogledom na rivu i more, ZOI je koncipiran kao fine dining restoran čiji je adut svakako njegova prekrasna terasa, na kojoj je i snimana reklama. ZOI je svoja vrata otvorio početkom prošlog ljeta i u vrlo kratkom roku prometnuo kao jedna od najpopularnijih gastronomskih destinacija u Hrvatskoj. Stepenice iz restorana vode na terasu, koja ostavlja bez daha svojim jedinstvenim pogledom na splitsku rivu, Dioklecijanov zid i palme. Interijer je iznimno elegantan i pun svjetlosti zbog brojnih prozora koji gledaju prema rivi, a u opuštajućem ambijentu prevladavaju zagasite boje, drvo i kamen.

Jelovnik je nadahnut raznolikošću mediteranske kuhinje i njezine bogate povijesti. Doživljaj je to mješavine kultura, fuzija nespojivih kuhinja, a s obzirom da se velika pažnja pridaje sezonalnosti namirnica, meni se mijenja svakih nekoliko mjeseci. Potvrdu svoje izvrsnosti ZOI je i službeno dobio svega nekoliko mjeseci nakon otvaranja, kada je zaslužio Michelinovu preporuku za 2018. godinu te se tako našao među hrvatskom gastronomskom elitom. Michelinov vodič svjetski je sinonim za izvrsnost u gastronomiji i jedan od najcjenjenijih specijaliziranih gastronomskih vodiča u svijetu, a postati njegovim dijelom znači biti u samom vrhu svjetske gastronomije te stati uz bok najboljima od najboljih.

ZOI je savršeno mjesto za istraživanje svijeta čula. Mjesto gdje se glazba, razgovor i zvukovi grada savršeno stapaju dok udobno uživate na terasi, sa čašom vina u ruci i uz svoje najmilije. Jer baš kao u reklami, nije važno samo gdje idemo, već s kim. A ZOI je idealno mjesto upravo za to, slavlje života u njegovoj istinskoj ljepoti.

GastroJolie apetitePopularni splitski restoran ZOI kao kulisa snimanja svjetske reklame

Preslatki kratkonogi psići korgiji dobili su svoj kafić u Barceloni!

Barcelona je mnogima najdraži španjolski grad – odiše mediteranskom chill vibrom, ima kilometarske plaže, jednu od najzanimljivijih arhitektura svijeta te zaista sjajnu gastronomsku ponudu....

Raskošna hortenzija od sada i na vašem balkonu: Evo kako je uzgojiti u tegli

Hortenzije, bilo da su ljubičaste, plave ili ružičaste, zadivljujuće su. Ova raskošna biljka bujnih grmova inače je tradicionalni stanovnik mnogih vrtova, no tko kaže...

HELLO! Hrvatska obilježio prvi rođendan elegantnom proslavom u Laubi

Nakon prošlogodišnjeg tuluma, o čijoj izvedbi, atmosferi i dojmovima se pričalo još danima, HELLO! Magazin ponovno je održao proslavu za pamćenje i to povodom svog prvog...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram