Logoi luksuznih modnih brendova u neočekivanoj režiji

Što je brend bez svog logoa?

Upravo je to pitanje postavio grafički dizajner iz Londona Reilly koji već godinama mijenja i miješa logoa svjetski poznatih brendova. “Samo želim natjerati ljude da gledaju stvari na drugačiji način”, rekao je u razgovoru za AnOther. “Vidimo te simbole svaki dan, toliko često da sam pomislio – ‘smiksat’ ću zajedno brendove koji nemaju veze jedni s drugima”, nadodao je.

Bez obzira na to što je ovaj umjetnik na svoj način složio prikaze brendova, jasno se vidi o kojim je miksevima riječ. Lanvin je tako osvanuo u bojama Lidla, Stella McCartney u vizualima piva Stella Artois, Chanel vidimo kroz prizmu Championa… Reilly je već primio pohvale za svoj rad čak i od samih dizajnera, Kris Van Assche, belgijski dizajner i umjetnički direktor Dior Homme-a, podijelio je njegov rad u kojem je spojio logo Nikea i Diora.

Neke od njegovih radova pogledajte u nastavku:

 

LifestyleKulturaLogoi luksuznih modnih brendova u neočekivanoj režiji

Što nam treba za njegu tijekom jesenskih mjeseci?

Hidratacija za zdravu i otpornu kožu Kada biramo jesensku kozmetiku, prvi korak je uvijek hidratacija. Dubinski hidratantni proizvodi poput bogatih krema s hijaluronskom kiselinom nužni...

Eurospin i ove godine donacijom podržao udrugu Marra Altrui

Nadolazeći blagdanski period podsjeća nas na važnost solidarnosti, empatije i zajedništva. Poznati diskontni lanac Eurospin iznimnu pažnju posvećuje društveno odgovornom poslovanju pa tako već...

Facebook

99,687FanovaLajkaj