Logoi luksuznih modnih brendova u neočekivanoj režiji

Što je brend bez svog logoa?

Upravo je to pitanje postavio grafički dizajner iz Londona Reilly koji već godinama mijenja i miješa logoa svjetski poznatih brendova. “Samo želim natjerati ljude da gledaju stvari na drugačiji način”, rekao je u razgovoru za AnOther. “Vidimo te simbole svaki dan, toliko često da sam pomislio – ‘smiksat’ ću zajedno brendove koji nemaju veze jedni s drugima”, nadodao je.

Bez obzira na to što je ovaj umjetnik na svoj način složio prikaze brendova, jasno se vidi o kojim je miksevima riječ. Lanvin je tako osvanuo u bojama Lidla, Stella McCartney u vizualima piva Stella Artois, Chanel vidimo kroz prizmu Championa… Reilly je već primio pohvale za svoj rad čak i od samih dizajnera, Kris Van Assche, belgijski dizajner i umjetnički direktor Dior Homme-a, podijelio je njegov rad u kojem je spojio logo Nikea i Diora.

Neke od njegovih radova pogledajte u nastavku:

 

LifestyleKulturaLogoi luksuznih modnih brendova u neočekivanoj režiji

Preslatki kratkonogi psići korgiji dobili su svoj kafić u Barceloni!

Barcelona je mnogima najdraži španjolski grad – odiše mediteranskom chill vibrom, ima kilometarske plaže, jednu od najzanimljivijih arhitektura svijeta te zaista sjajnu gastronomsku ponudu....

Raskošna hortenzija od sada i na vašem balkonu: Evo kako je uzgojiti u tegli

Hortenzije, bilo da su ljubičaste, plave ili ružičaste, zadivljujuće su. Ova raskošna biljka bujnih grmova inače je tradicionalni stanovnik mnogih vrtova, no tko kaže...

HELLO! Hrvatska obilježio prvi rođendan elegantnom proslavom u Laubi

Nakon prošlogodišnjeg tuluma, o čijoj izvedbi, atmosferi i dojmovima se pričalo još danima, HELLO! Magazin ponovno je održao proslavu za pamćenje i to povodom svog prvog...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram