Što mislite kako bi ovaj eksperiment završio u Hrvatskoj?
Kako se radi reklama koja za temu ima različitosti pokazao je Heineken i za razliku od notorne Pepsijeve reklame koja je brzo povučena iz javnosti (više ovdje), spomenuti video uradak izazvao je niz pozitivnih reakcija ljudi diljem svijeta. Čak i ako ne pratite političke događaje u svijetu, nisu vam mogla promaknuti previranja i duboke podjele koje se u posljednje vrijeme događaju u društvu (dovoljno je spomenuti Brexit i Donalda Trumpa, a mnoštvo primjera može se naći i u našoj neposrednoj blizini). Reklama naziva „World’s Apart“ upravo se bavi tematikom podjela među ljudima i prikazuje potpune strance koji su izabrani na temelju svojih političkih opredjeljenja.
U prostoriji se nalaze osobe radikalno drugačijih karaktera i stajališta (feministica i desničar, radikalist i transrodna osoba,…) te dobivaju teme za razgovor u kojima se ne otkrivaju njihovi stavovi, a nakon što su se kratko upoznali, prikazuje im se video u kojem osoba do njih izražava stajališta o temama u kojima se ne slažu. Sve završava tako da obje osobe na izbor dobiju ostati i razgovarati o stavovima uz pivo ili jednostavno otići iz prostorije, a vjerujte nam, kraj će vas iznenaditi i uvjeriti da nas ipak više toga ujedinjuje nego razdvaja…
https://www.youtube.com/watch?v=8wYXw4K0A3g