U Tulip Studiju cvijeće nije samo ukras, već priča ispričana bojama, mirisima i pažljivo biranim oblicima. Lana Bašić od samog početka imala je viziju stvaranja nečega većeg od klasične cvjećarnice – mjesta gdje se estetika, emocija i funkcionalnost susreću u svakom aranžmanu. Njezini buketi i cvjetne dekoracije nose prepoznatljiv potpis, stilski ih je nemoguće zamijeniti s drugima, a klijenti ih prepoznaju po posebnoj estetici i originalnosti. Osim što izrađuje bukete i dekoracije za vjenčanja i evente, kroz svoj rad uvodi inovacije, prati trendove i prilagođava se potrebama tržišta.
Tulip Studio danas nije samo prostor u kojem se prodaje cvijeće, već i mjesto inspiracije, edukacije i doživljaja, a Lana svoj poduzetnički put gradi s istančanim osjećajem za balans između kreativnosti i poslovne strategije.
-
Jesi odmah na početku poslovanja imala jasnu viziju da će Tulip Studio postati brend i više od klasične cvjećarnice?
Od početka sam imala ambiciju stvoriti brend koji ide puno dalje od same prodaje cvijeća. Osim standardne svakodnevne izrade buketa, fokusirana sam i na vjenčanja, evente, workshopove i dekoracije poslovnih prostora. Od nedavno sam klijentima u studiju i putem webshopa omogućila kupnju luksuznih vaza, mirisa i svijeća. Samo zbog proširenja poslovanja u ovim granama i odvažnosti u inovacijama, izašla sam iz okvira klasične cvjećarnice i stvorila brend sa širim dosegom.
-
Imaš li sada ideju kako bi Tulip Studio trebao izgledati za pet ili 10 godina ili je to nešto što “hvataš” po putu?
Nadam se da će Tulip Studio biti jedinstven, moderan i inovativan prostor koji ne samo da prodaje cvijeće, već postaje mjesto inspiracije, edukacije i opuštanja.
-
Budući da tvoj posao uključuje veliku dozu kreativnosti, što na one dane kada inspiracije nema na vidiku? Imaš li takve dane i kako im pristupaš?
Kreativni blok potpuno je prirodan. Ako sam u tom trenutku na poslu i moram raditi, potrebno je da napravim pauzu i izađem iz studija, prošećem po kavu. Glazba mi pomaže da se ponovno povežem sa svojom kreativnom stranom.
-
Kako izgurati neuspjehe koji su neizostavan dio bilo kojeg poslovnog puta?
Kada se suočim s neuspjehom, pokušam se fokusirati na manje ciljeve koji vode prema mom većem cilju. Postavljanjem manjih, dostižnih ciljeva lakše pratim svoj napredak koji je konstantan i na taj način osjećam zadovoljstvo u svakom malom uspjehu.
Jedna bitna stvar na kojoj i sama moram raditi je da kada se suočim s neuspjehom, često želim raditi još više i jače što možda i nije najbolja ideja. Potreban mi je odmor i opuštanje koje si najčešće uskraćujem.
-
Postoji li neki trenutak u tvojoj poduzetničkoj karijeri koji ti je bio posebno značajan?
Puno je trenutaka koji su ostavili poseban trag u mojoj karijeri, ali ako bih izdvojila jedan koji je posebno značajan, to bi sigurno bila prva veća kolaboracija koju sam imala s Alfa Vision optikom gdje se predstavljala Pradina kolekcija sunčanih naočala. Vrlo uzbudljiv i dinamičan event na otvorenom gdje sam za nešto manje od dva sata izradila 50ak personaliziranih buketa za uvažene klijente.
-
Cvjećarstvo se, kao i moda ili dizajn, mijenja kroz trendove. Pratiš li ih ili se držiš vlastitog stila?
Prateći trendove, trudim se ponuditi klijentima nešto jedinstveno i kreativno. Uvođenje inovacija i prilagodba tržištu također mi pomaže da se istaknem među konkurencijom. Trendovi u cvjećarstvu, baš kao i u drugim industrijama, mijenjaju se s vremenom pa je važno pratiti što je trenutno popularno i kako se želje i potrebe potrošača razvijaju. Primijetila sam da klijenti sve više teže jednostavnosti i minimalistički buketi postaju popularniji. Od siječnja sam u ponudu uvrstila designer choice buket koji se priprema od samo dvije sorte cvijeća po mom izboru i imam nevjerojatan feedback od klijenata što me čini baš sretnom.
-
Koja je najveća lekcija koju te poduzetništvo naučilo?
Uspjeh nije nešto što dolazi odmah. Put do uspjeha zahtjeva puno vremena, strpljenja i učenja.
-
Što je za tebe uspjeh?
Za mene je uspjeh kvalitetan rad i dugoročno zadovoljstvo svih sudionika u tom procesu, kako mene tako i mojih kupaca.
Hvala našim klijentima i partnerima na podršci: Skintegra, Skinlick, Nikel, Kallos, Beauty Garden,JN Beauty,Vichy, JN Medical Group, Schwarzkopf Taft, Schwarzkopf Gliss, Kiehl’s, Avène, Remescar, Femmenessence, Ghetaldus, lunilou, Lancôme.
Više o Jolie Boxu Vol. 2 pronađite ovdje.
Više o proizvodima koji se nalaze u drugom Jolie Boxu pronađite ovdje.
Hvala svim ženama s kojima smo razgovarali, ali i ženama koje su podržale lansiranje Boxa i koje nas također svojim djelovanjem svakodnevno inspiriraju.