The Rite Store i Bread Club predstavili novi Son Venin miris s notom kruha

Jučer je poznati zagrebački concept store The Rite Store u suradnji s Bread Clubom održao ekskluzivno predstavljanje novog mirisa iz radionice norveške niche parfemske kuće Son Venin naziva Pain Nouveau, čiji je doslovni prijevod “novi kruh”. Ovo je predstavljanje okupilo brojne poznate ljubitelje mirisa od kojih su neki: Maja Šuput, Marko Grubnić, Lana Klingor, Paula Sikirić, Korana Marović, Meri Goldašić, Mia Matić, Luna Valas i ostali.

Miris s toplinom kruha, slatkoćom smokve i elegancijom finog drva

Pain Nouveau je miris koji istražuje kontraste između nostalgije i novog početka, evocirajući neke nove životne i olfaktorne trenutke. Luksuzan, kreativan i suvremen, s toplinom kruha, slatkoćom smokve i elegancijom finog drva, Pain Nouveau donosi istovremeno i poznato, ali i iznenađujuće iskustvo. U gornjim notama se otvara mirisima lista smokve, papra i bergamota, u središtu pronalazimo miris i toplinu svježeg kruha, uz mimozu i narančin cvijet, a u donjim notama ćemo prepoznati sandalovinu, ambrox i burbon vaniliju.

Son Venin, nezavisna parfemska kuća sa sjedištem u Oslu, vjeruje u snažne koncepte i majstorski pristup pri kreiranju mirisa. Svaki njihov parfem, jednako kao i bočice te pakiranja zrcale skandinavske korijene, a same kompozicije su jedinstvene, sofisticirane i karakterne. Klijentima The Rite Storea već su poznati mnogi Son Venin mirisi, uz izuzetno popularni Ambr Super te nagrađivani Posthume. Svi Son Venin mirisi kreirani su od ponajboljih mirisnih esencija te bez suvišnih kemijskih dodataka. Svakoj Son Venin priči zajedničko je i nastojanje da se objedini globalni, kontinentalni osjećaj sa primarno skandinavskom pozadinom.

Meri Goldašić

”Pain Nouveau reflektira nordijski način života i razmišljanja i jedinstveni stil kuće Son Venin

Događaj je uveličao i Dag Solhaug Laska, vlasnik i kreativni direktor parfemske kuće Son Venin, koji se tom prilikom posebno osvrnuo na proces stvaranja Pain Nouveau mirisa: “Oduvijek sam bio fasciniran gurmanskim parfemima, no nikada ih nisam nosio budući su nerijetko suviše slatki za moj ukus. Odavali su mi dojam nečeg previše – primjerice, česte su vrlo zamjetne dominacije esencija čokolade ili kave u tijelu mirisa. Uglavnom bi ocijenio da je takav miris pretjeran za moj osobni doživljaj te ga ne bi nosio. Za mene, povezanost kruha i drvenastih nota sa esencijama smokve i mimoze ima savršeno skladan gurmanski olfaktorni smisao. Još s dodatkom donjih tonova burbon vanilije, sve zajedno čini Pain Nouveau savršeno nosivim – to je bilo “ono nešto” što mi je nedostajalo u niche ponudi gurmanskih mirisa. Zajedno s činjenicom da je u donjim notama prozračan, no istovremeno živopisan i energičan, te sa izvjesnom toplinom i ugodom koju pruža, Pain Nouveau reflektira nordijski način života i razmišljanja i jedinstveni stil kuće Son Venin”.

Suvlasnici The Rite Store concept storea Zvonimir Franić, Karlo Rusan i Jana Dužanec, poznati su po predstavljanju najzanimljivijih svjetskih parfemskih priča domaćem tržištu pa tako ni ovaj put nisu razočarali okupljene.

Sretni smo što smo uspješno predstavili još jednu niche parfemsku senzaciju našim klijentima, drago mi je da smo pobudili iskrene emocije i znatiželju među uzvanicima”, izjavio je vlasnik The Rite Storea Karlo Rusan.

Zvonimir Franić i Karlo Rusan

Izbor lokacije eventa je bio logičan obzirom na to da je Bread Club, osim asocijacije s nazivom parfema Pain Nouveau, također svojevrsna niche kategorija kada je riječ o proizvodnji kruha. Može se reći kako Bread Club pionirski predvodi sourdough pokret u Hrvatskoj, te od svojih početaka, kruh proizvode isključivo od prirodnog kvasca, brašna, soli i vode, bez aditiva.

Naša je vizija educirati, inspirirati i povezivati ljude uz kruh. Vjerujemo da kruh ima svojevrsnu moć promijeniti ne samo način na koji jedemo, već i kompletan stil života koji smo slobodni odabrati,u smislu veće osviještenosti, zdravlja i održivosti”, izjavili su Anamaria Zajec Palić i Darko Kušić, suvlasnici Bread Cluba.

BeautyBeauty vijestiThe Rite Store i Bread Club predstavili novi Son Venin miris s...

Skintegra slavi 8. rođendan uz edukaciju, inovacije i nove formule

Povodom rođendana brenda Skintegra, 5. lipnja održan je edukativni online event FUTURESKIN koji je okupio više od 500 prijavljenih ljubitelja kvalitetne i znanstveno utemeljene...

Modni tjedan za pamćenje – 25% popusta na cijelu kupovinu!

Pravi trenutak za stilsku obnovu upravo je stigao – od 5. do 8. lipnja, najpoznatiji modni koncept Fashion&Friends i brendovi pod okriljem Fashion Companyja nude ti 25% popusta na cijelu...

Facebook

100,860FanovaLajkaj