12 stvarnih žena u emotivnoj kampanji hrvatskog modnog brenda DeLight

One imaju svoju definiciju mode!

Drugačijom kampanjom hrvatski modni brend DeLight  predstavlja ono što moda uistinu treba biti – osjećaj! Od prvog dana kada je stupio na scenu, DeLight ima jasan cilj – stvarati i kreirati modu za stvarne, ali samosvjesne i odlučne žene. Žene koje znaju što žele, žene izgrađenog stila koje slijepo ne slijede trendove, ali žele u svom ormaru vrhunski krojenu odjeću izrađenu od najboljih materijala, nosivu u svako doba dana, i odjeću koja laska ženskoj figuri. Kao predvodnici trendova prvi su u sezoni jesen-zima 2016-2017. izbacili power suit koji je do danas ostao najtraženiji i najprodavaniji dio svake kolekcije, a kaputi od kašmira i vune koji odišu luksuzom i elegancijom nalaze se na listi želja mnogih žena.

Dunja Tadić

„Odavno je poznato da ono što nosite utječe ne samo na percepciju ljudi o vama, nego i na vas same. Naša misija je žene učiniti sretnima. Ne stremimo kreacijama koje se obuku jednom i nikada više. Našim kolekcijama želimo vratiti duh nekih prošlih desetljeća kada se promišljalo o modi, kada su žene nosile odjeću krojenu po mjeri i pažljivo je kombinirale s modnim dodacima. Smatramo da smo u protekle dvije godine i uspjeli u tome. Naše klijentice DeLight komade nose iz sezone u sezonu s istim oduševljenjem i srećom kao i prvoga dana. I zato smo se odlučili za ovakvu kampanju kojom želimo pokazati kako DeLight nije samo odjeća, DeLight je osjećaj.“ – pojasnio je Ivan Friščić, kreativni direktor brenda, ideju za kampanju.

Iza dvanaest vizuala stoji 12 različitih žena, 12 sudbina, 12 poslovnih uspjeha; i na koncu, 12 žena koje prepoznaju DeLight od njegovih početaka. Andrea Andrassy svoju ljubav prema DeLightu prenijela je i na mamu. Pravnici, gospođi Branki Andrassy kaput i mala crna haljina među najdražim su komadima u ormaru, a kako se osjeća u njima primjete i ljudi oko nje jer baš u DeLight komadima primi najviše komplimenata. Andrea, zaštitno lice dvije DeLight kampanje ne krije svoje oduševljenje svakom kolekcijom i svakim komadom u kojem je „delightful“. Talentirana mlada glumica Tara Rosandić prepoznatljiva je po svom lepršavom stilu, DeLight haljine obožava, posebno bijelu kreiranu posebno za nju u kojoj se osjeća kao istinska diva iz nekih prošlih vremena. A  „moćno“ je osjećaj koji DeLight power suit izaziva u poduzetnici i vlasnici lanca slastičarnica, gospođi Martini Bračić.

Željana Bolanča

Nepobjediva, strastvena, elegantna, luksuzna samo su još neki osjećaji koje DeLight odjeća izaziva, a ovih 12 žena, zaštitnih lica ove kampanje složne su u tome da je moda za njih upravo taj osjećaj i emocija koju su pokazale u ovoj kampanji. Cilj DeLight tima je ženstvenim krojevima, modernim dizajnom i prirodnim materijalima svaku ženu prije svega obući u osjećaj nepobjedivosti i posebnosti. Ta nepobjedivost istaknuta je i kroz  Yves Saint Laurent makeup koji svakoj ženi dopušta da bude najbolja verzija sebe i da naglasi svoju individualnost.

Gina Victoria Damjanović
Tara Rosandić
Sanja Vejnović
Sanja Miletić
Mila Elegović
Martina Bračić
Branka Andrassy
Andrea Andrassy
Ana Rucner
Ana First

Autor fotografija:       Matea Smolčić Senčer

Video:                         Marko Gregurića (www.samojako.co).

Frizure:                       Josip Mirković za Fabula de Forma   

Make up:                    Ines Krajnović

ModaModa vijesti12 stvarnih žena u emotivnoj kampanji hrvatskog modnog brenda DeLight

Preslatki kratkonogi psići korgiji dobili su svoj kafić u Barceloni!

Barcelona je mnogima najdraži španjolski grad – odiše mediteranskom chill vibrom, ima kilometarske plaže, jednu od najzanimljivijih arhitektura svijeta te zaista sjajnu gastronomsku ponudu....

Raskošna hortenzija od sada i na vašem balkonu: Evo kako je uzgojiti u tegli

Hortenzije, bilo da su ljubičaste, plave ili ružičaste, zadivljujuće su. Ova raskošna biljka bujnih grmova inače je tradicionalni stanovnik mnogih vrtova, no tko kaže...

HELLO! Hrvatska obilježio prvi rođendan elegantnom proslavom u Laubi

Nakon prošlogodišnjeg tuluma, o čijoj izvedbi, atmosferi i dojmovima se pričalo još danima, HELLO! Magazin ponovno je održao proslavu za pamćenje i to povodom svog prvog...

„Kućna“ verzija brow lifta po prvi puta dostupna je i u Hrvatskoj

Beauty inovacije iz dana u dan, preplavljuju društvene mreže, a itekako je teško, ako ste prava beauty entuzijastica, ne zajahati na isti taj val....

Raskošna hortenzija od sada i na vašem balkonu: Evo kako je uzgojiti u tegli

Hortenzije, bilo da su ljubičaste, plave ili ružičaste, zadivljujuće su. Ova raskošna biljka bujnih grmova inače je tradicionalni stanovnik mnogih vrtova, no tko kaže...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram