Žensko poduzetništvo posljednjih godina postaje sve snažnije i utjecajnije, no put prema uspjehu i dalje često uključuje prepreke: od pristupa financiranju i vidljivosti na tržištu, pa sve do balansiranja privatnih i poslovnih obaveza. Zato su platforme koje ženama pružaju prostor, podršku i priliku za povezivanje iznimno važne. A Jolie.hr upravo s tim ciljem nastavlja svoju misiju koja ima zadatak osnažiti, inspirirati i povezati poduzetnice kroz događaje koji potiču razgovor o stvarnim izazovima te otvaraju prostor za nova poslovna poznanstva, povezivanja i potencijalne suradnje.

Nakon uspješnog prošlogodišnjeg izdanja, u zagrebačkoj Oris Kući arhitekture organizirale smo još jedan poduzetnički panel, ove godine s fokusom na temu Neuspjeh – stepenica prema uspjehu koji je za cilj imao progovoriti o svim velikim i malim procesima koji se događaju behind the scences poduzetništva.
Upravo tom temom željele smo razbiti tabue da je uspjeh u poduzetništvu konstanta, ali i odgovoriti na pitanja postaje li s godinama i iskustvom lakše se nositi upravo s neuspjehom te kako motivirano nastaviti nakon pogrešnih odluka ili manjka rezultata u poslovanju.


Poduzetnički panel ujedno je i nastavak drugog Jolie tiskanog izdanja lansiranog u ožujku ove godine u kojem smo razgovarale s deset poduzetnica različitih industrija i niša, od beautyja do mode, cvjećarstva i event managementa. Naše tiskano izdanje, zamišljeno je kao dnevna novina da naglasi važnost svakodnevnog vidljivog pričanja ženskih poslovnih priča. Kako priče naših poduzetnica ne bi ostale samo u tiskanom izdanju (svih deset inspirativnih intervjua možete pročitati u našoj rubrici Jolie Atelier), razgovor o ženskom poduzetništvu odlučile smo prebaciti u stvaran prostor galerije Oris i na taj način, uz temu koja ima potencijal promijeniti živote, finiširati ovu poslovnu godinu.

Datum održavanja panela nije odabran slučajno
Da je ženama mjesto za stolom; ne samo kao sudionicama već kao onima koje oblikuju smjer, motivirane smo da priče ženskog poduzetništva dobiju još više prostora pa tako ni datum održavanja panela, 19.11., nije odabran slučajno. Upravo se tada obilježava Svjetski dan ženskog poduzetništva, globalna inicijativa koja skreće pozornost na jedinstvene izazove s kojima se žene u biznisu susreću, ali i na njihov snažan doprinos gospodarstvu i društvu.
Ovogodišnji panel okupio je četiri iznimne poduzetnice koje dolaze iz potpuno različitih industrija, a dijele istu ambiciju: stvarati projekte koji mijenjaju okolinu u kojoj djeluju.
Ana Rotim, direktorica marketinške i event management agencije Aqventi te pokretačica WOLF konferencije, kroz svoj rad godinama spaja poduzetnike iz različitih industrija i stvara događaje koji rastu iz godine u godinu. Dr. Ivana Ljubičić Prkačin, renomirana specijalistica dermatologije, dermatološke onkologije i medicinske kozmetologije te osnivačica zagrebačke Poliklinike SIAI, donosi snažnu perspektivu žene koja je u medicinskom okruženju izgradila vlastitu kliniku i stručni centar. Treća panelistica, Silvija Repić poduzetnica je koja stoji iza uspjeha brenda Sana delikatese, kroz svoju je tvrtku iz Koprivnice izgradila širok asortiman od više od 100 proizvoda te godinama osvaja priznanje “Najdonator” zahvaljujući kontinuiranim donacijama hrane potrebitima.
Razgovor s panelisticama vodila je Marjeta Kessler, poduzetnica i marketinška stručnjakinja, koja je kroz promišljena pitanja otvorila teme o poduzetničkim počecima, prekretnicama, izazovima, ali i trenucima koji su oblikovali profesionalni put svake od panelistica.



U razgovoru s našim panelisticama dotaknule smo se njihove definicije uspjeha, ali i trenutaka koji su ih obilježili. Ana Rotim je istaknula dinamičnost industrije event managementa navodeći kako u teškim i nepredvidivim situcijama pokušava zadržati smirenost: ‘S godinama i iskustvom naučila sam emocije staviti sa strane i fokusirati se na rješavanje problema. Doživjela sam toliko nepredvidivih situacija da vjerujem da se sve još nije ni dogodilo.” “I kad ništa ne znaš, stavi na papir ono što znaš”, rekla je Silvija Repić opisujući svoje poduzetničke početke kao ‘bacanje na glavu i učenje kroz procese poslovanja’. Dr. Ivana Prkačin također je istaknula kako su u poduzetništvu izazovi i problemi gotovo svakodnevni te bi ih trebalo prihvaćati: ‘Pri otvaranju Poliklinike SIAI, ali i u svakomn ‘običnom’ radnom danu neizbježno je imati neki oblik problema, na nama je kako ćemo se prema njemu postaviti i kako ćemo razvijati stečene poslovne vještine.”
Naše panelistice jednoglasno su zaključile kako je neuspjeh sastavni dio života, ne samo poslovanja te da treba pronaći ono što pojedinca motivira i gura prema naprijed kako bi to prenio na vlastiti tim i okruženje. U poslovanju se, kako kažu, oslanjaju na dobro planiranje jer prema Aninim riječima: “Ako ne planiraš poslovanje, nemaš posao”, istaknuvši kako ne treba zanemariti vlastitu intuciju, no dugoročni rezultati su uvijek pomno isplanirani mali koraci.

Tko nam se sve pridružio na panelu?
Osim naših panelistica, u Oris kući arhitekture pridružile su nam se i brojne izuzetne gošće; vlasnica i osnivačica brenda KALLOS Martina Krajinović Gülsün, vlasnica agencije PRiredba Ana Petričić Gojanović, vlasnica brenda Moel posvećenog interijerima i estetici doma Mia Antunović, osnivačica #radimposvom brenda Tea Zavacki, umjetnica Nera Stipičević, poduzetnica i influencerica Matea Miljan Rafaj i drugi.
Detalji koji čine razliku: partneri, korneri i goodie bag iz snova
I ove godine projekt su podržali brojni partneri i klijenti kroz posebno osmišljene kornere i pažljivo odabran goodie bag. Jo Malone korner, uređen u prepoznatljivom elegantnom stilu, bio je zamišljen kao mirisna oaza ispunjena signature mirisima koji su se isprobavali kroz interaktivne touch-pointove.


Cotril je sinonim za luksuz, glamur i kvalitetu u profesionalnoj njezi kose. Osnovan prije više od 53 godine u srcu Milana, Cotril je od svojih početaka na modnim revijama izrastao u nezaobilazan brend iza kulisa najprestižnijih događanja. Njihov prepoznatljiv i sofisticiran imidž dolazi do izražaja na crvenim tepisima i modnim pistama Venecijanskog filmskog festivala, Filmskog festivala u Cannesu, Sanremo festivala i najpoznatijih svjetskih tjedana mode, gdje Cotril brine o izgledu svjetski poznatih zvijezda. Svojom filozofijom pristupa svakoj osobi kao jedinstvenom, Cotril promovira personaliziranu njegu; onu koja ne slijedi trendove, nego ih stvara, a naše uzvanice su se na njihovom korneru mogle upoznati s novitetima iz Cotril linije za kosu.


Naše uzvanice iznenadile smo goodie bagom pažljivo ispunjenim odabranim beauty i lifestyle proizvodima, među kojima su se našli Cotril Umbrella sprej za kosu iz asortimana Salon Premiuma, Vichy Liftactiv serum protiv hiperpigmentacijskih mrlja, Kallos eye-patches, maskara BLACKISH i krema za ruke, LELO Beauty ruž, INTIMINA Balmy, Jo Malone vaučer, humus s hrskavim povrćem Sana delikatese, granola Neka jedu kolače, PUPA mist i Pupa Fix & Care sprej, Elizabeth Arden kapsule za obnovu, hidrataciju i ujednačavanje tena, Milani sjenilo-olovka, Tanologist Self Tan Drops kapi, Real Techniques spužvica, Ultimate Detangler četka, Estée Lauder mini set te mini miris La Belle Paradise Garden Jean Paula Gaultiera i Good Girl Blush Elixir mini izdanje parfema Carolina Herrera.


Food korner i signature kokteli posebno kreirani za ovaj panel
Gastro dio zaokružen je food kornerom Sana delikatesa s njihovim humusom, dok su za osvježenje bili zaduženi DDetox sokovi. Šank je bio u znaku Arete Puro gina, uz posebno kreiranu koktel kartu s tri autorska okusa: Storytellers s bergamot sirupom, svježim limunom i grapefruit tonicom; Joe&Lee, kombinacijom melon likera, limete, ananasa i aquafabe; te Girls, girls, girls, osvježavajućim spojem limuna i simple sirupa. Ova sofisticirana aromatika gina došla je do izražaja signature koktelima iza kojih stoji Ozana Domić; brand ambasadorica Arete Puro gina i vlasnica New Order cocktail cateringa, ujedno i jedina žena u Hrvatskoj koja vodi ovakav posao.





Hvala našim klijentima i partnerima koji su prepoznali važnost ove teme i omogućili realizaciju panela o ženskom poduzetništvu:
Cotril i Salon Premium, Vichy, Kallos, LELO, INTIMINA, Jo Malone, Arete Puro, Sana delikatese, Neka jedu kolače, DDetox, PUPA, Elizabeth Arden, Milani, Tanologist, Real Techniques, Tangle Teezer, Estée Lauder, Jean Paula Gaultier i Carolina Herrera.
Posebna zahvala agenciji Enigma Studio za pomoć u organizaciji i Stanislav Kostić za grafičko oblikovanje press walla i scenografije.
Zahvala fotografu Karlu Pavliću koji je naše goste fotografirao ispred photo walla te za uhvaćene fotografije atmosfere. I Mariju Paviću za video materijal.










































