Od signature koktela do goodie baga: Što je sve obogatilo Jolie.hr panel o ženskom poduzetništvu

Event je oživio kroz suradnju vrhunskih partnera, mirisnih i beauty stanica te poklona koji su oduševili goste.

Žensko poduzetništvo posljednjih godina postaje sve snažnije i utjecajnije, no put prema uspjehu i dalje često uključuje prepreke: od pristupa financiranju i vidljivosti na tržištu, pa sve do balansiranja privatnih i poslovnih obaveza.

 

Upravo zato Jolie.hr i ove godine nastavlja graditi prostor u kojem žene otvoreno razgovaraju o svojim iskustvima, dijele znanja i međusobno se podržavaju na svojim poduzetničkim putovima.

 

Ovogodišnji panel, održan 19. studenog u Oris Kući arhitekture, simbolično na Svjetski dan ženskog poduzetništva, okupio je tri govornice koje dolaze iz potpuno različitih industrija, ali dijele istu ambiciju. O svojim profesionalnim putanjama govorile su Ana Rotim, direktorica agencije Aqventi i pokretačica WOLF konferencije; dr. Ivana Ljubičić Prkačin, dermatologinja i osnivačica Poliklinike SIAI; te Silvija Repić, poduzetnica i vlasnica brenda Sana delikatese. Razgovor s panelisticama vodila je Marjeta Kessler, poduzetnica i marketinška stručnjakinja, koja je kroz promišljena pitanja otvorila teme o poduzetničkim počecima, prekretnicama, izazovima, ali i trenucima koji su oblikovali profesionalni put svake od panelistica.

Više o atmosferi i uzvanicama pročitajte u glavnom članku!

Signature kokteli posebno osmišljeni za ovaj panel

Nakon panela atmosfera je brzo postala ležernija, a sve se nekako prirodno vrtjelo oko dobrog zalogaja i još boljeg pića. Sana delikatese pripremile su food korner s asortimanom koji se savršeno uklopio u neformalno druženje, dok su DDetox sokovi osigurali lagano i osvježavajuće balansiranje između razgovora i degustacija.

Za pića večeri pobrinuo se Arete Puro Gin, vrhunski hrvatski gin koji se ručno destilira u malim serijama i nastaje od pažljivo odabranih biljnih sastojaka. Njegov profil temelji se na borovici, citrusima i korijanderu, uz slojeve timut papra, anisa, sladića i korijena irisa, što mu daje dubinu i elegantnu aromatsku kompleksnost. Upravo su te note došle do izražaja u koktelima osmišljenima posebno za panel  iza kojih stoji Ozana Domić; brand ambasadorica Arete Puro gina i vlasnica New Order cocktail cateringa: Storytellers, spoj gina, bergamota, svježeg limuna i grapefruit tonica; Joe&Lee s melon likerom, limetom, ananasom i aquafabom; te Girls, girls, girls, jednostavna, ali osvježavajuća kombinacija gina, limuna i simple sirupa.

Korneri koji su obogatili cjelokupno iskustvo

Također, Jo Malone London korner donio je prepoznatljivu eleganciju brenda kroz signature mirise i prezentaciju koja je isticala njihov karakterističan spoj profinjenih nota i pažljivo osmišljenog dizajna. Gosti su tako mogli otkriti različite mirisne kombinacije, isprobati teksture i uživati u malim ritualima koji prate svaki Jo Malone proizvod.

Uz njega, događanju se pridružio i Cotril korner. Ovaj talijanski brend, s više od pedeset godina tradicije u profesionalnoj njezi kose, odavno je prisutan iza kulisa najpoznatijih modnih događanja; od velikih tjedana mode do filmskih festivala u Cannesu i Veneciji. Cotril njeguje pristup koji svaku kosu promatra individualno, stvarajući personalizirane rituale i trendove koji oblikuju suvremenu estetiku hairstylinga.

Iznenađenja koja su gosti dobili u goodie bagu

Kao završni detalj večeri, svaki je gost dobio pažljivo osmišljen goodie bag ispunjen beauty, wellness i lifestyle favoritima koji su partnerski brendovi odabrali posebno za ovaj događaj. Dio posvećen njezi kose obuhvaćao je Cotril proizvode iz asortimana Salon Premiuma, uključujući i njihov Umbrella sprej koji restrukturira i štiti kovrčavu ili lomljivu kosu. Našla se tu i Ultimate Detangler četka brenda Tangle Teezer čiji nježni i razrijeđeni zupci olakšavaju raščešljavanje bez povlačenja i lomljenja vlasi.

Segment njege kože bio je posebno bogat i raznovrstan. Gosti su dobili Vichy Pigment Specialist B3 serum s niacinamidom i Melasylom koji ujednačava ten i smanjuje vidljivost hiperpigmentacijskih mrlja, kao i Kallos eye patches s ekstraktima zelenog čaja i sladića koji hidratiziraju kožu, umanjuju natečenost i osvježavaju područje oko očiju. U goodie bagu nalazila se i Kallos krema za ruke, lagane i brzo upijajuće teksture te ugodnog mirisa. Posebnu cjelinu činila je široka selekcija Elizabeth Arden kapsula, od retinol + HPR formule za obnovu kože, Advanced Ceramide kapsula za jačanje barijere, do Hyaluronic Acid + Peptides i Vitamin C Ceramide kapsula namijenjenih dubinskoj hidrataciji, popunjavanju i postizanju blistavog, ujednačenog tona. A tu je i Hyaluronic Acid + Peptides Ceramide Hydra-Plumping Water Cream, lagana, ali izrazito hidratantna krema obogaćena 5D hijaluronskom kiselinom, peptidima i ključnim ceramidima.

Uz ove proizvode, tu su bili i INTIMINA Balmy, hipoalergeni lubrikant nježne, klinički testirane formule te Self Tan Drops kapi brenda Tanologist koje se dodaju u postojeću skincare rutinu kako bi se postigla postupna, prirodna preplanulost.

Make-up segment upotpunjen je Milani sjenilo-olovkama, visoko pigmentiranim i kremastim stickovima koji se lako nanose kao sjenilo ili eyeliner, glatko klize preko kapaka i ostaju postojani satima. Tu su bile i Kallos BLACKISH maskara, koja daje baršunasti volumen i duboku crninu bez grudica te Real Techniques viralna spužvica s Fingerprint TechnologyTM za prirodan, ravnomjerno blendan završetak.

Dio ove kategorije činili su i LELO Stylo Lipstick, mat ruž kremaste teksture obogaćen biljnim maslacima za ugodan osjećaj i intenzivnu boju, kao i Pupa Fix & Care sprej koji lagano fiksira šminku, a pritom njeguje kožu zahvaljujući niacinamidu, hijaluronskoj kiselini i pantenolu. Make-up i skincare selekciju zaokružila je Estée Lauder kozmetička torbica s mini izdanjima njihovih najpoznatijih proizvoda, među kojima su Advanced Night Repair Synchronized Multi-Recovery Complex II, Revitalizing Supreme krema, Take It Away Cleanser, Double Wear maskara i olovka za oči.

Mirisni segment goodie baga donio je posebno luksuzan doživljaj. Good Girl Blush Elixir brenda Carolina Herrera unio je notu ženstvene topline kroz raskošnu kombinaciju ruže, vanilije i pačulija, smještenu u prepoznatljivu stiletto bočicu. Također, gosti su dobili još jedan divan miris, Jean Paul Gaultier La Belle Paradise Garden, egzotičnu cvjetnu-vanilijsku kompoziciju čija je bočica, ukrašena botaničkim detaljima, prizivala duh senzualnog tropskog vrta. A Jo Malone vaučer omogućio je gostima da i nakon događanja nastave istraživati mirisni svijet brenda i personalizirane rituale koje njeguje.

Cjelokupni goodie bag upotpunili su ukusni dodaci, humus Sana delikatesa te prepoznatljiva granola zagrebačke slastičarnice Neka jedu kolače.

Hvala našim klijentima i partnerima koji su prepoznali važnost ove teme i omogućili realizaciju panela o ženskom poduzetništvu:

Cotril i Salon Premium, Vichy, Kallos, LELO, INTIMINA, Jo Malone, Arete Puro, Sana delikatese, Neka jedu kolače, DDetox, PUPA, Elizabeth Arden, Milani, Tanologist, Real Techniques, Tangle Teezer, Estée Lauder, Jean Paul Gaultier i Carolina Herrera.

 

Posebna zahvala agenciji Enigma Studio za pomoć u organizaciji i Stanislav Kostić za grafičko oblikovanje press walla i scenografije.

Zahvala fotografu Karlu Pavliću koji je naše goste fotografirao ispred photo walla te za uhvaćene fotografije atmosfere. I Mariju Paviću za video materijal.

Jolie AtelierOd signature koktela do goodie baga: Što je sve obogatilo Jolie.hr panel...

Facebook

100,860FanovaLajkaj