Lidija Lešić izgleda odlično u blagdanskoj kampanji s potpisom brenda La jupe

Kolekcija haljina koja će oduševiti ljubiteljice ženstvenog i profinjenog dizajna

La jupe ime je brenda ženstvenih haljina elegantnog kroja čiji dizajn potpisuje Sanja Dujmović. Inspiraciju za kolekciju Sanja je pronašla u toplom blagdanskom duhu i raspoloženju, ali i u ženi koja je drugačija i ženstvena, a istodobno decentna i romantična.

Jedna od najpoznatijih hrvatskih modnih influencerica Lidija Lešić, pred objektivnom talentirane Rajne Raguž, savršeno je utjelovila lice blagdanske kampanje branda La jupe, a Cafe Gymnasium poslužio je kao scena za kreiranje jedinstvene i odvažne modne priče. Za kosu su zaslužne čarobne ruke frizerskog tima iz salona Sophie, za make up Marko Tolić.

Kolekcijom dominiraju atraktivne maksi haljine od toplog pliša te midi haljine ukrašene detaljima od tila, čipke ili cvjetnim uzorkom i koje naglašavaju žensku siluetu i laskaju ženskoj figuri. Lepršave haljine, sa snažnim prizvukom ženstvenosti, idealne su za kombiniranje i nosive u dnevnim i večernjim prilikama.

Haljine posebnim čine fini, kvalitetni materijali i kvaliteta izrade s naglaskom na funkcionalnost, udobnost i nosivost. Bogata tekstura i odabir tkanina kao što su pliš i čipka daju posebno svečan i glamurozan efekt modelima koji prate liniju tijela ili senzualno padaju.

U šarmantnoj La jupe radionici posebno su ponosni upravo na vrhunsku kvalitetu izrade. Haljine se ručno šivaju, a proces proizvodnje je u potpunosti personaliziran, tj. svaka haljina se šiva prema točnim mjerama klijentica. Blagdanskom kampanjom brenda La jupe predstavljeni su ključni komadi kolekcije u kojima ćete zasjati u svakoj prigodi. Ove divne haljine osvojit će vas na prvi pogled svojim profinjenim dizajnom i jednostavnošću kombiniranja. Više potražite na Instagramu.

ModaModa vijestiLidija Lešić izgleda odlično u blagdanskoj kampanji s potpisom brenda La jupe

Hrvatski brend Moel zabljesnuo u britanskom izdanju Voguea

Autori u ovom najpoznatijem svjetskom magazinu navode kako Moelovi proizvodi utjelovljuju pojam rafiniranosti i elegantnog življenja, ali su i puno vise od toga jer...

Zadarska tržnica dobila je prvi gradski vinski vrt! Evo što je u ponudi

Tržnice su mjesta živosti, strujanja energije grada, kupovine, smišljanja recepta i druženja, a postoji nešto posebno šarmantno u istraživanju onih lokalnih, diljem svijeta, ali...

eNVy room slavi 20 godina! Što je obilježilo njihovo modno putovanje?

Na isti taj datum, samo dva desetljeća kasnije, Nikica Ivančević i Vjeko Franetović će u Rimac Campusu održati eNVy room reviju powered by 1664...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram