Oysho ima novitet koji će vas sigurno zanimati

S novom godinom Oysho se odlučio za novitete u svojim redovima – aktivna je nova web stranica koja je podijeljena na Oysho i Oysho_Sport.

Oba sučelja imat će mnogo dinamičniji i vizualniji format za intuitivnije i potpunije pregledavanje. Poboljšana upotrebljivost i bolja kvaliteta sadržaja s videozapisima i slikama kampanja i proizvoda. Cilj Oysho.com-a je omogućiti korisnicima da lako pregledavaju web-lokaciju, nudeći što je moguće detaljnije online iskustvo.

Oysho.com usredotočuje svoju predanost na sliku koja prenosi brand DNK s početne stranice na detalje proizvoda. Dvije kategorije, Oysho i Oysho_Sport, mogu se vizualno razlikovati i lako ih je identificirati. U svakom od preglednika interakcija će biti različita jer oboje imaju svoje vlastite podkategorije. Oysho.com sadrži podkategorije koje su uvijek pratile brand kao što su pidžame i kućna odjeća, donje rublje, odjeća za plažu i kupaće kostime, ili sport; dok Oysho_Sport omogućava korisnicima da biraju između različitih sportskih disciplina: boks, tenis i padel, sportove na vodi, fitness, yoga, trekking, skijanje, trčanje i najnovije inkorporacije poput cross fitnessa i biciklizma. Glavna razlika Oysho_Sporta leži u tehničkim detaljima proizvoda koji nude sve korisne informacije dostupne na odjeći.

Oysho_Sport linija ističe se svojom tehnologijom, približavajući tehnologiju modi. Odjevni predmeti s mikrokapsulama aloe vere, kompresijske tkanine za oporavak mišića ili Sensil ® Innergy Nylon 6.6 tkanina za bolje fizičke performanse, samo su neke od inovativnih tkanina koje će zadovoljiti potrebe najzahtjevnijih sportaša.

Što se tiče proizvoda, slike su u središtu pozornosti, s dvije statične slike i posebnom pažnjom posvećenom detaljima. Opcija “kupi” bit će fiksna i uvijek vidljiva, dok će dodatne informacije biti dostupne na padajućem izborniku. Oysho će također prikazivati videozapise kako bi bolje identificirao odjeću prije kupnje; na zaslonu bit će ponuđena opciju za kupnju proizvoda, dodajući ga u koš automatski u samo dva klika. Proizvodi odabrani na Oysho i Oysho_Sport otići će u jednu košaru za obradu narudžbe u jednoj kupnji.
Oysho aplikacija isto tako dobila je novi  vizualni identitet u cijelosti  – novi fontovi, boje, ikone i opcije/gumbići.

ModaModa vijestiOysho ima novitet koji će vas sigurno zanimati

Preslatki kratkonogi psići korgiji dobili su svoj kafić u Barceloni!

Barcelona je mnogima najdraži španjolski grad – odiše mediteranskom chill vibrom, ima kilometarske plaže, jednu od najzanimljivijih arhitektura svijeta te zaista sjajnu gastronomsku ponudu....

Raskošna hortenzija od sada i na vašem balkonu: Evo kako je uzgojiti u tegli

Hortenzije, bilo da su ljubičaste, plave ili ružičaste, zadivljujuće su. Ova raskošna biljka bujnih grmova inače je tradicionalni stanovnik mnogih vrtova, no tko kaže...

HELLO! Hrvatska obilježio prvi rođendan elegantnom proslavom u Laubi

Nakon prošlogodišnjeg tuluma, o čijoj izvedbi, atmosferi i dojmovima se pričalo još danima, HELLO! Magazin ponovno je održao proslavu za pamćenje i to povodom svog prvog...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram