Atraktivne i moderne vjenčanice u novoj kampanji Ivana Alduka

Uvijek inovativan i hrabar u modnom izričaju i načinu prezentacije svoga rada poznati modni dizajner Ivan Alduk i ovaj puta nadmašuje očekivanja, iznenađuje nas doista posebnom i netipičnom modnom kampanjom vjenčanica te pokreće trendove.

Kako izazvati reakciju u vrijeme kada su nam osjetila gotovo pa postala neosjetljiva na podražaje i kada jedina reakcija ostaje odmah rukom ili komentar «lijepo je». Baš to izvrsno polazi za rukom ovome hvaljenome dizajneru i njegovome timu koji nas s pet modnih kolekcija i izvrsno estetski osmišljenih kampanja iznenađuje na godišnjoj razini. Strah od nečeg novog i nepoznatog te pripadajuća reakcija javnosti nisu osujetili želju tima da novu kolekciju vjenčanica za proljeće i ljeto 2019. prikaže na novi, minimalistički i umjetnički način. Fotografkinja Jelena Balić objeručke je prihvatila ideju stvaranja nečeg novog i neobičnog, a u tome ju je vjerno slijedila i vizažistica Simona Antonović svojim smjelim pristupom.

“Postati predvidljiv i samim time dosadan jedna je od većih zamki modnog dizajna i stvaranja brenda u današnje vrijeme koja za sobom povlači brojne dugoročne posljedice. Upravo na tome tragu novu kolekciju vjenčanica, koja je već dostupna u našem showroomu za isprobavanje i naručivanje, željeli smo predstaviti u nimalo očekivanoj modnoj priči, pročišćenoj od suvišnih detalja i tako predvidljivih cvjetnih akcenata. Crno-bijeli ton koji odaje pomalo umjetnički dojam te predivan tamnoputi njemački model Rebecca N. (Stella Models) doista su naglasili ljepotu jednostavnosti i ne pretjerivanja koju zagovaramo i pri dizajnu Alduk vjenčanica”, izjavio je Ivan Alduk u povodu predstavljanja nove, vizualno neočekivane kampanje.

 

Alduk vjenčanice su i u novoj sezoni izuzetno moderne, pročišćene i nadasve udobne, a tkanine na podlozi od svile, tila i organze ručno su dorađivane i reljefne. Linije vjenčanica su uz tijelo, blagog sirena prizvuka te naglašavaju ženstvenost oblina i senzibilnost ili su pak šire A-linije, lepršave s vizualno istaknutim strukom. Decentno otvoreni dekoltei, leđa ili ramena daju posebnu čar novoj kolekciji koja se kroz ovu kampanju samo nagovješćuje u obliku efektna detalja ili teksture te nas upravo na taj način priziva da je upoznamo i uživo te isprobamo. Alduk vjenčanice izrađuju se prema mjerama klijentica, uz potrebnu personalizaciju koja uključuje manje promjene na modelu vjenčanice usuglašene na probama, a cijena im se kreće od 7 do 9 tisuća kuna.

“Svrha modne kampanje je kreativno pozicioniranje brenda i prenošenje poruke – kolekcija je gotova, dostupna za isprobavanje i naručivanje, a upravo činjenica da nismo htjeli prikazati svaki detalj na haljini te na taj način izbjeći statičnost i efekt lookbooka, ostavlja dovoljno interesa i prostora za upoznavanje novih vjenčanica na samoj probi koja je u našem showroomu besplatna i može se rezervirati putem društvenih mreža ili na alduk.hr”, rekao je Alduk.

 

LifestyleVjenčanjaAtraktivne i moderne vjenčanice u novoj kampanji Ivana Alduka

Sasvim je normalno da kosa opada u proljeće, ali taj proces možete usporiti

Proljetno, odnosno sezonsko ispadanje kose zapravo je prirodan biološki fenomen. Ta fiziološka promjena naziva se “sezonski efluvij” i rezultira većim gubitkom kose kada je,...

YSL beauty predstavlja novu LOVESHINE liniju proizvoda

Od 2019. Dua Lipa globalna je brend ambasadorica za YSL beauty Libre liniju mirisa; a danas nastavlja utjelovljavati modernu ženstvenost kao novoimenovana globalna ambasadorica...

YSL beauty predstavlja novu LOVESHINE liniju proizvoda

Od 2019. Dua Lipa globalna je brend ambasadorica za YSL beauty Libre liniju mirisa; a danas nastavlja utjelovljavati modernu ženstvenost kao novoimenovana globalna ambasadorica...

BIPA Pharma novi je prodajni koncept na tržištu

BIPA Pharma novi je prodajni koncept kojeg austrijski drogerijski lanac BIPA Hrvatska uvodi u svoje poslovnice na hrvatsko tržište, a namijenjen je prodaji specijaliziranih...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram