Znači li ovo početak neke nove ere u poslovanju?
Voditi posao bez društvenih mreža? Zasigurno je moguće i možda čak znate poprilično uspješne primjere na našem području. No što ako je riječ o svjetskom mega brendu iz područja ljepote i njege? Tu je već situacija malo kompliciranija…
Lush je danas na svim svojim društvenim mrežama obznanio svoje obožavatelje i pratitelje da gasi društvene mreže i komunikaciju vraća na mailove i broj telefona za korisnike.
View this post on Instagram
“Gasimo društvene mreže.
Sve više i više društvene mreže nam otežavaju da razgovaravmo direktno jedni sa drugima. Umorili smo se od borbe sa algoritmom i ne želimo plaćati da se pojavljujemo u vašem feedu. Odlučili smo da je vrijeme da se pozdravimo s našim društvenim kanalima i otvorimo razgovor između nas i vas.
Lush je oduvijek bio sačinjen od brojnih glasova i vrijeme je da se svi od njih čuju. Ne želimo se ograničiti na to da razgovore obavljamo na jednom mjestu, želimo da se društvene aktivnosti presele nazad u ruke zajednice – od naših osnivača prema našim prijateljima.
Zajednica smo i oduvijek smo bili. Vjerujemo da više ‘buke’ možemo napraviti koristeći naše glasove diljem svijeta jer kada to radimo, potičemo promjenu, izazivamo norme i stvaramo kozmetičku revoluciju. Želimo da društvene mreže budu preslik strasti a ne borba za lajkove.
Tijekom narednog tjedna, naša služba za korisnike aktivno će odgovarati na vaše poruke i komentare, nakon toga dobiti nas možete preko live chata na našim web stranicama ili na email adresu ili telefon.
Ovo nije kraj već početak nečeg novog”, napisali su iz Lusha i izazvali gomilu komentara.
Iako se ovaj brend poznat po etičkim načelima proizvodnje kozmetike nije očitovao znači li to potpuno brisanje društvenih mreža, moramo priznati, ovdje je riječ o odvažnom potezu. Hoće li zaista napraviti revoluciju i na istu akciju potaknuti druge brendove koji su umorni od borbe s algoritmom ili će pak pasti u zaborav u svijetu u kojem trenutno društvene mreže predstavljaju jedan od glavnih oblika oglašavanja i komunikacije s kupcima, zasta je teško reći…