Kolekcija nakita koja će uljepšati svaki proljetni outfit

Odavno je poznato da je nakit ženin saveznik. Njegov oblik, veličina ili boja, puno govori o karakteru i ukusu osobe koja ga nosi. Nije tajna da se žene vole osjećati lijepo i samopouzdano, a upravo je pravi izbor nakita često ogledalo onoga što svaka žena nosi u sebi.

Brend pod nazivom Karat, koji broji skoro sedamdesetogodišnju tradiciju vrijednu svake pažnje predstavio je dugoočekivanu kolekciju ‘Golden hour’, koja donosi 18 karatnu pozlatu već poznatih srebrnih kolekcija „Like a star“, „Geometry“ i „Edgy Perls“. Osim proslavljenih prstenčića i statement naušnica, ‘Golden hour’ kolekcija donosi i nove modele: „Želja mi je bila pomoći u vječnoj ženskoj dvojbi u kojoj želimo naušnice za ‘van’, a trebaju nam diskretnije naušnice za posao. Novost su 2u1 naušnice koje možete sastaviti u viseće naušnice ili nositi kao studs na uhu. To nam u praksi znači da možemo biti diskretne u uredu i sastaviti glam opciju dok se vozimo na afterwork party“ – ističe Rene Krasnić Velicki, vlasnica obiteljske proizvodnje Karat nakita.

 

Trend u nakitu je i dalje ‘više je više’, ekspolzija prstenja na rukama, layering na vratu i koja narukvica kao ‘cherry on top’, a upravo je to na najbolji mogući način, pozirajući ispred fotoobjektiva, dočarala Ivana Mišerić, prelijepa radijska voditeljica, zaštitno lice branda Karat. Na pitanje kako je došlo do suradnje, Mišerić uz osmijeh priča: ”Kad me Rene nazvala čak nisam prvo pogledala nakit, nego sam slušala nju da ju osjetim. I to mi je prvo sjelo. Onda sam otišla u Osijek vidjeti proizvodnju i upoznati cijeli tim i malo je reći da sam se zaljubila. Ovo je vrhunska priča, topla, obiteljska iza koje stoje vrijedni ljudi koji rade prekrasan nakit. I jedna snažna mlada žena koja to sve gura”.

I upravo tu snagu žena naglašavaju Ivana i Rene kroz koncept ‘žene koja sama sebi kupuje nakit i ne čega nekoga drugoga da to napravi.’ Upravo su žene te koje imaju moć mijenjati društvo, podizati kolektivnu svijest, stvarati nove generacije. I baš zbog toga žene trebaju znati koliko vrijede i biti ponajprije saveznice same sebi.

Kako ovaj dizajnerski nakit nosi i puno dublje značenje, da se zaključiti da je Karat puno više od nakita. Karat je moderni ‘bunt’ žene koja  više ne robuje trendovima i društvu, već konačno prihvaća samu sebe i postaje sretna.

 

 

Okom vidljive čarolije uspomena, možete pronaći i na Instagram i Facebook stranicama, a uskoro i na webshopu www.zlatarnicekarat.com

ModaTrendoviKolekcija nakita koja će uljepšati svaki proljetni outfit

Hrvatski brend Moel zabljesnuo u britanskom izdanju Voguea

Autori u ovom najpoznatijem svjetskom magazinu navode kako Moelovi proizvodi utjelovljuju pojam rafiniranosti i elegantnog življenja, ali su i puno vise od toga jer...

Zadarska tržnica dobila je prvi gradski vinski vrt! Evo što je u ponudi

Tržnice su mjesta živosti, strujanja energije grada, kupovine, smišljanja recepta i druženja, a postoji nešto posebno šarmantno u istraživanju onih lokalnih, diljem svijeta, ali...

eNVy room slavi 20 godina! Što je obilježilo njihovo modno putovanje?

Na isti taj datum, samo dva desetljeća kasnije, Nikica Ivančević i Vjeko Franetović će u Rimac Campusu održati eNVy room reviju powered by 1664...

Zelene slavonska oaza: Park šuma Jankovac zove vas u posjet

Hrvatska se zazelenila, a prolistala drveće, svježa trava i visoke proljetne temperature zovu nas da svaki slobodan trenutak provodimo u prirodi. Osim očitih opcija,...

Hrvatski brend Moel zabljesnuo u britanskom izdanju Voguea

Autori u ovom najpoznatijem svjetskom magazinu navode kako Moelovi proizvodi utjelovljuju pojam rafiniranosti i elegantnog življenja, ali su i puno vise od toga jer...

Čista i njegovana kosa nikad ne izlazi iz mode

Osim što proljeće donosi laganije i vedrije outfite, cvjetne parfeme i općenito vedrije raspoloženje, proljeće nas tjera i na promjenu frizura. Frizura s kojom (oduvijek)...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram