U Fjällrävenu kao vodećem proizvođaču outdoor opreme već dugo su akutno svjesni utjecaja industrije na okoliš te su u skladu s tim održivost i minimalni utjecaj na okoliš postavljeni kao prioritet u svakom aspektu poslovanja. Prilika za suradnju s ostalim dionicima modne industrije po pitanju borbe s klimatskim promjenama veliki je korak u pravom smjeru.
„Klimatske promjene su tako složeni i gorući problem da je krajnje vrijeme da mi u industriji udružimo snage, educiramo potrošače i zajednički poduzmemo trenutačne mjere kako bi zaustavili dramatičan razvoj situacije“ kaže Christiane Dolva, direktorica održivosti u Fjällrävenu.
Inicijativa „Fashion for Climate action“ osnovana je na skupu Ujedinjenih naroda „Fashion Industry Charter for Climate Action“ koje je okupilo vodeće modne brendove, trgovce i dobavljače i ostale dionike industrije kako bi se svima obznanio utjecaj koji modni sektor ima kroz svoj cijeli lanac vrijednosti. Tijekom skupa predstavnici modne industrije priznali su doprinos klimatskoj promjeni i preuzeli odgovornost za to da aktivni i zajedničkim snagama ostvare korak naprijed prema klimatskoj neutralnosti. Ujedinjavanjem sudionika iza 16 načela i ciljeva, Inicijativa planira ostvarenje nulte emisije stakleničkih plinova do 2050. godine, što je glavni cilj Pariškog sporazuma o klimatskim promjenama kojeg je Europska Unija donijela 2015. godine.
„U Fjällrävenu na ostvarenju sličnih ciljeva radimo već dugo vremena, kreiramo planove, ali i praktično djelujemo. Kako bi cijelu stvar podigli na višu razinu i brže ostvarili rezultate, potrebno je više združenog djelovanja. Potpisivanjem UN-ove povelje o klimatskim promjenama želimo doprinijeti ubrzanju borbe protiv klimatskih promjena, pokazati našu posvećenost i podijeliti naše znanje unutar industrije“ zaključila je Christiane Dolva, direktorica održivosti u Fjällrävenu.