Elegantni komadi za jesen iz nove DeLight kolekcije

Savršeno nosivi komadi iz jesenske kolekcije omiljenog brenda mnogih poznatih Hrvatica, dokaz su da je jesen godišnje doba koje obožavaju svi ljubitelji mode i istančanog stila.

Nakon što je prošli tjedan oduševio modnu publiku i zasluženo odnio gromoglasan pljesak otvorivši Zagreb Fashion Destination, DeLight by Ivan Friščić predstavlja novu kampanju čije zaštitno lice je atraktivna glumica Nadia Cvitanović. Lokacija snimanja ove kampanje svakako je neuobičajen, ali vrlo logičan izbor – proizvodni pogon u kojem nastaje svaki DeLight komad u neposrednoj blizini Zagreba na najbolji mogući način pokazuje kako je riječ o brendu koji dosljedno godinama klijentima nudi vrhunske odjevne komade, pažljivo i znalački proizvedene u Hrvatskoj.

Karirani uzorak omiljeni je jesenski trend i jedan od glavnih trendova sezone, a u  novoj kolekciji dizajner Ivan Friščić dodao mu je i dašak svježine pa osim u sivoj, odijela dolaze u plavim i smeđim nijansama. Jedan od najvažnijih odjevnih predmeta, svima omiljeni blejzer, ove sezone u DeLight izvedbi je strukirani model koji još više naglašava linije tijela. I ovom kolekcijom DeLight pokazuje da je predvodnik trendova te kao prvi hrvatski modni brend predstavlja i pletivo od 100% kašmira. Kašmirske dolčevite neobičnog tkanja zasigurno će biti hit ove zime.

Kao i prethodnih sezona, najvažniji dio kolekcije svakako su glamurozni i ženstveni kaputi od vune, kašmira, devine dlake i alpake po kojima je DeLight prepoznatljiv. Riječ je o komadima koji odišu kvalitetom, elegancijom, jednostavno i minimalistički krojeni da bi trajali godinama, ali i prenosili se s generacije na generaciju. Novost su i kratki kaputi u upečatljivim bojama, kao i u kariranim vunenim materijalima.

I ovom novom kolekcijom Ivan Friščić ostaje vjeran estetici koju DeLight njeguje od prvog dana – krojevi laskaju svakom tipu tijela i građe, a funkcionalnost svakog komada i posebice kvaliteta materijala garantiraju udobnost i nesmetano kretanje tijekom cijelog dana.

Uspješna glumica Nadia Cvitanović vjerno je dočarala DeLight ženu – samopouzdana, snažna i strastvena u svom poslu.

„Nadia i DeLigh surađuju već duže vrijeme i zajedno smo zaključili kako je upravo sada pravi trenutak i za ovakav vid suradnje. Nadia je izrazito samosvjesna mlada žena koja jako dobro zna što želi, a prije svega beskompromisna je kada je u pitanju kvaliteta i tu je prepoznala DeLight i zajedničku strast koju dijelimo kada je bezvremenska moda u pitanju.“ – objasnio je odabir zaštitnog lica Ivan Friščić.

ModaModa vijestiElegantni komadi za jesen iz nove DeLight kolekcije

Sasvim je normalno da kosa opada u proljeće, ali taj proces možete usporiti

Proljetno, odnosno sezonsko ispadanje kose zapravo je prirodan biološki fenomen. Ta fiziološka promjena naziva se “sezonski efluvij” i rezultira većim gubitkom kose kada je,...

YSL beauty predstavlja novu LOVESHINE liniju proizvoda

Od 2019. Dua Lipa globalna je brend ambasadorica za YSL beauty Libre liniju mirisa; a danas nastavlja utjelovljavati modernu ženstvenost kao novoimenovana globalna ambasadorica...

Novi izbor za Kraljicu Zagreba uskoro će se održati u KD Vatroslav Lisinski

Koncertna dvorana Vatroslav Lisinski u ponedjeljak, 13. svibnja, bit će ispunjena ljepoticama iz metropole. Naime, tog dana održat će se već najstariji i svima dobro...

YSL beauty predstavlja novu LOVESHINE liniju proizvoda

Od 2019. Dua Lipa globalna je brend ambasadorica za YSL beauty Libre liniju mirisa; a danas nastavlja utjelovljavati modernu ženstvenost kao novoimenovana globalna ambasadorica...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram