“Efektna, dvojna modna kampanja pod kreativnim vodstvom fotografkinje Jelene Balić je samo nagovijestila našu novu kolekciju koja broji čak 52 odjevna modela. U njoj smo se poigrali kreativnim mogućnostima prezentacije jedne kolekcije i samo dio u potpunosti izložili oku promatrača. Novosti iz našeg studija smo odlučli otkriti postupno, a upravo ovaj lookbook služi kako bi naše stalne, ali i nove klijentice vidjele što smo im pripremili za novu sezonu”, izjavio je poznati modni dizajner Ivan Alduk.
Kolekcija “Color Killer” je bazirana na modelima s hlačama i topovima od brokata, kože ili pak ljuskica te na ženstvenim, efektnim haljinama po kojima najčećšće prepoznajemo Alduk dizajn. Modeli hlača od brokata ili šljokica kombinirani s “oversize” topovima od pletiva, kože i brokata su kreativna novost koja nas je osvojila, a rekacija javnosti na brokatne haljine asimetrična ruba su nevjerovatne stoga jedva čekamo vidjeti neku Alduk ambasadoricu u tim posebnim modelima.
“S jedne strane kolekcije smo napravili pročišćene, stroge linije haljina koje smo omekšali raskošnom teksturom, a zatim smo se poigrali volumenom i putenim krojevima koji odišu stavom i snagom iako je riječ o brokatima s cvijetnim uzorkom. Rock romantizam kao lajt motiv cijele kolekcije smo prenijeli i na modele s hlačama i topovima koji su velika novost ove kolekcije jer se lako kombiniraju uz već postojeću odjeću, a nose dio našeg dizajnerskog DNK-a”, nadodao je ovaj uspješni dizajner koji posljednjih deset godina gradi prepoznatljiv modni brand.
“Color Killer” kolekcija je dostupna u dizajnerovom showroomu i na službenoj web stranici alduk.hr