Globalna zvijezda u ‘Sport the Unexpected’ kampanji slavi kreativnost, odvažnost i ekspresivnost

Reebok i Khalid najavili globalno partnerstvo

Reebok službeno najavljuje globalno partnerstvo s Khalidom, svjetski poznatim glazbenikom, nominiranim na 62. dodjeli Grammy-ja za snimku godine „Talk“. Cilj ove suradnje je potaknuti kreativnost, eksperimentiranje i ekspresivnost kod mladih generacija.

“Uzbuđen sam ovom suradnjom s Reebokom. Nadam se da ćemo uspjeti potaknuti mlađe generacije da budu to što jesu i riskiraju”, ističe Khalid koji kod Reeboka cijeni spoj starih i novih klasika te inspiriranje novih trendova.

Khalid će se u ‘Sport the Unexpected’ kampanji prvi put pojaviti ovog proljeća spajajući elemente nadrealnosti sa svojim autentičnim i karizmatičnim karakterom.
Vizualni elementi kampanje istaknut će Khalidovu prirodnu energiju, ali i Reebokovo nasljeđe kroz suvremenu prizmu.

Khalid nastavlja biti stup originalnosti, ponosa i motivacije mlađim generacijama, ističe Matt Blonder, izvršni direktor Reebok marketinga i digitalnog brand commerce-a te dodaje – “Svojim jedinstvenim umjetničkim zvukom, Khalid autentično simbolizira naš zajednički etos – nadahnjujući kreativnost i eksperimentiranje. Privilegirani smo što je postao član naše obitelji. “

Khalid je suradnju obilježio fotografijom na svom Instagram profilu (@thegr8khalid) gdje se igra sa svojim kućnim ljubimcem koji nosi ručno rađenu Reebok trenirku za pse.

FotoPR
ModaModa vijestiGlobalna zvijezda u 'Sport the Unexpected' kampanji slavi kreativnost, odvažnost i ekspresivnost

Eurospin i ove godine donacijom podržao udrugu Marra Altrui

Nadolazeći blagdanski period podsjeća nas na važnost solidarnosti, empatije i zajedništva. Poznati diskontni lanac Eurospin iznimnu pažnju posvećuje društveno odgovornom poslovanju pa tako već...

Facebook

99,687FanovaLajkaj