Reebok službeno najavljuje globalno partnerstvo s Khalidom, svjetski poznatim glazbenikom, nominiranim na 62. dodjeli Grammy-ja za snimku godine „Talk“. Cilj ove suradnje je potaknuti kreativnost, eksperimentiranje i ekspresivnost kod mladih generacija.
“Uzbuđen sam ovom suradnjom s Reebokom. Nadam se da ćemo uspjeti potaknuti mlađe generacije da budu to što jesu i riskiraju”, ističe Khalid koji kod Reeboka cijeni spoj starih i novih klasika te inspiriranje novih trendova.
Khalid će se u ‘Sport the Unexpected’ kampanji prvi put pojaviti ovog proljeća spajajući elemente nadrealnosti sa svojim autentičnim i karizmatičnim karakterom.
Vizualni elementi kampanje istaknut će Khalidovu prirodnu energiju, ali i Reebokovo nasljeđe kroz suvremenu prizmu.
Khalid nastavlja biti stup originalnosti, ponosa i motivacije mlađim generacijama, ističe Matt Blonder, izvršni direktor Reebok marketinga i digitalnog brand commerce-a te dodaje – “Svojim jedinstvenim umjetničkim zvukom, Khalid autentično simbolizira naš zajednički etos – nadahnjujući kreativnost i eksperimentiranje. Privilegirani smo što je postao član naše obitelji. “
Khalid je suradnju obilježio fotografijom na svom Instagram profilu (@thegr8khalid) gdje se igra sa svojim kućnim ljubimcem koji nosi ručno rađenu Reebok trenirku za pse.