Kuda idu izgubljene čarape? Ovaj hrvatski brend ima rješenje – od sada možete kupiti samo jednu čarapu!

Postoje li u našim ladicama neki neistraženi ponori koji nemilice gutaju stvari? Otimaju li ih nepovratno bubnjevi perilica za rublje ili pak neoprezno upadaju u misteriozne crne rupe koje se nasumično otvaraju u našim kupaonicama? A možda, ipak, svoj par napuštaju svojevoljno? Kamo odlaze izgubljene čarape jedno je od najvećih misterija na koje čovječanstvo bezuspješno nastoji pronaći odgovor.

HYPERsocks, domaći brend dizajnerskih čarapa iza kojeg stoje Dorja Horvatić i Filip Eterović, nije uspio odgonetnuti tajnu izgubljenih čarapa niti pronaći zalutale primjerke, ali je tom vječitom pitanju odlučio doskočiti jednom posve drugačijom i posebnom kolekcijom. Naime, treća kolekcija iz kreativne radionice HYPERsocksa ne sastoji se od čarapa koje po defaultu dolaze u paru već se sastoji od pojedinačnih čarapa koje kombinirate kako god želite.

Da, od sada možete kupiti samo jednu čarapu! Na kraju krajeva, gdje piše da moraju biti iste? Nigdje!

Svoju ladicu možete popuniti s jednom, dvije, tri, četiri ili pet čarapa, ne brinući se više hoće li se jedna iz tandema izgubiti. Jedna čarapa ima cijenu 27.5 kuna, a kolekcija se bazira na neopterećenom mix&match sistemu i omogućuje vam da s 5 različitih pojedinačnih čarapa postignete čak 10 različitih kombinacija, a jednostavnost međusobnog kombiniranja oslanja se na isti kolorit koji se provlači kroz sve modele, bez obzira jesu li ukrašene razigranim motivom slova, prugama, cik-cak linijama ili  geometrijskim motivima. Premda različite, svih pet modela sjajno pristaje jedan uz drugoga, bilo da se odlučite za raspareni ili spareni styling, a kao i u svim prijašnjim kolekcijama, sve čarape su unisex te dolaze u dvije veličine (37-40 i 41-44).

Kao i sve HYPERsocks kampanje do sada, i najnoviju seriju fotografija potpisuje poznata fotografkinja Doris Fatur, dok se u ulozi modela s rasparenim čarapama našla Anja Polić.

Šarene i rasparene čarape jedan su od načina na koji HYPERsocks slavi ljepotu koja se krije u različitostima, ali i jedan od globalno prepoznatog simbola Svjetskog dana osoba s Downovim sindromom koji se svake godine obilježava 21. ožujka. Rasparene čarape su jednostavni podsjetnik na to koliko smo istovremeno različiti, ali i jednaki, te poticaj da na različitosti ne gledamo kao na prijetnju već kao na blago jer upravo oni drugačiji često obogate naša srca.

Povodom Svjetskog dana osoba s Downovim sindromom HYPERsocks je donirao 200 čarapa Udruzi za sindrom DownZagreb, a u akciju za pomoć osobama s Down sindromom možete se uključiti donacijom – i nositi svoje rasparene čarape s ponosom.  Svojim velikodušnim doprinosom akciji se priključila i tvornica Miro u kojoj se izrađuju sve HYPERsocks čarape.

ModaModa vijestiKuda idu izgubljene čarape? Ovaj hrvatski brend ima rješenje - od sada...

Facebook

99,687FanovaLajkaj