L’ADRIA kozmetika kao ultimativni “clean” odabir za osviještenog zaljubljenika u njegu kože

Godina 2020. u znaku je preslagivanja prioriteta. Ubrzani životni stil prožet je stresom, djelomice i zbog bombardiranja marketinških kampanji koje nas uvjeravaju kako nam u životu uvijek nedostaje „ono nešto“ do sreće.

Kada su u pitanju žene, najveći pritisak stvara industrija ljepote koja svaki tjedan, kao na traci, izbacuje nove proizvode i uvjerava nas kako nam baš oni nedostaju u našoj rutini njege. Za svaki novi sastojak bombastično se tvrdi kako će nas učiniti ljepšima, mlađima, samim time i poželjnijima, možda uspješnijima… do te razine da i uz punu policu proizvoda jednostavno ne možemo osjećati zadovoljstvo i, naposljetku, sigurnost u svoju rutinu njege.

Možda je napokon vrijeme da prepoznamo ljepotu u malim stvarima, okrenemo se minimalizmu i prirodi. Ne treba vam još jedan proizvod koji ćete dodati svojoj kompleksnoj rutini od 10 koraka. Jedino što vašoj koži treba čista je hidratantna formula, koja bez previše pompe obavlja svoj posao. I upravo zato u priču ulazi L’ADRIA.

L’ADRIA je novi brend preparativne kozmetike koji, u trenutku u kojem umjesto zdravog razuma trendove njege diktira konzumerizam, želi uložiti u prirodu i prave vrijednosti, čineći to izrazito čisto, zeleno i s najboljim što Hrvatska ima za ponuditi, Jadranskim morem. Iz srca Jadrana ekstrahirane su najfinije morske alge i kolagen, koji su smješteni u kvalitetne proizvode bez suvišnih sastojaka, osmišljene za osjetljivu kožu.

Fokusna točka brenda L’ADRIA jasno su objašnjene rutine njege kože. Međusobnim kombiniranjem na optimalan način iz proizvoda L’ADRIA može se izvući maksimum bez povećavanja broja proizvoda u rutini. Ne morate puno razmišljati. Na službenom webshopu možete pronaći gotovu rutinu uz jednostavno objašnjenje kako je koristiti. Središnji proizvod svake rutine je regenerativna krema, s morskim algama i kolagenom u jednostavnoj posteljici hidratacije. Ova bazna hidratantna krema fokusirana je na dubinsku hidrataciju i obnovu kože, a svojom delikatnom formulom bez PEG-a i polisorbata, mineralnih ulja, fenoksietanola, parfema i eteričnih ulja, prikladna je za svaki tip kože, pa i onaj najosjetljiviji.

Rutina njege nadograđuje se zatim, ovisno o tipu kože, potentnim serumima koji daju blistavost, regeneraciju, ujednačenost tena i uklanjaju nepravilnosti. No, pravilo L’ADRIE u stvari je vrlo jednostavno: ne treba vam mnoštvo proizvoda po rutini, nitimnoštvo sastojaka po proizvodu−manje je doista više.

Koncept L’ADRIA, u kojem su spojene blagodati Jadrana i kvalitetna njega kože bez suvišnih, potencijalno problematičnih, ne-ekoloških ili komedogenih sastojaka, nadopunjen je i „zelenim“ ciljem: uz to što proizvodi L’ADRIA nisu testirani na životinjama, sva ambalaža izrađena je od ekološki optimalnog materijala – stakla, sa samo nužnim dodatcima od plastike. Ideja brenda jest dugoročno ulagati u sebe i u ljepotu oko nas: održavanje najljepših plaža na Jadranu te podizanje svijesti o važnosti reciklaže i o problemu onečišćenja planeta.

Bez lažnih obećanja, prenapuhanih tvrdnji i uvjeravanja da još “upravo taj” proizvod trebate do potpune sreće, L’ADRIA vam ne želi prodati još jedan proizvod koji će se stopiti s morem drugih u vašoj kozmetičkoj torbici. Želja im je educirati vas o sastojcima, naučiti vas koji je vaš tip kože i ponuditi mu ono što mu je nužno za funkcioniranje. Ne treba vam svaki proizvod o kojem bruje društvene mreže, ne treba vam proizvod koji je “super” vašoj prijateljici ili još jedan proizvod u rutini samo zato što ga je L’ADRIA izdala  – treba vam kvaliteta, a ne kvantiteta.

FotoPromo
BeautyBeauty vijestiL’ADRIA kozmetika kao ultimativni “clean” odabir za osviještenog zaljubljenika u njegu...

Eurospin i ove godine donacijom podržao udrugu Marra Altrui

Nadolazeći blagdanski period podsjeća nas na važnost solidarnosti, empatije i zajedništva. Poznati diskontni lanac Eurospin iznimnu pažnju posvećuje društveno odgovornom poslovanju pa tako već...

Facebook

99,687FanovaLajkaj