Omiljeni hrvatski brend nove generacije predstavio kolekciju za ljeto

Fotografije snimljene u gorju Žumberak predstavljaju novu KLISAB LJETO20 kolekciju u kojoj dominira tie dye uzorak

KLISAB, prominentni hrvatski brend nove generacije, predstavlja kampanju za LJETO20. Serija fotografija snimljena na obroncima Parka prirode Žumberak postavlja pastoralu za kulisu novom dizajnu Tomislava Kliškinića i Marka Šabarića, ideja koju je prepoznala i podržala Turistička zajednica Zagrebačke županije.

KLISAB LJETO20 razvija kontinuitet estetike brenda kojeg obilježava ishodište u klasici i minimalizmu, preinačenima tako da čine suvremena dizajnerska rješenja. Dizajneri još jednom na prepoznatljiv način pročišćenost i minimalizam suprostavljaju maksimalizamu pojedinih elemenata, a ovog puta to su volumen siluete, predimenzionirani rukavi i uzorak tekstila.

KLISAB kolekciju za ljeto pred nama dominantno obilježava tie dye tehnika manipuliranja materijalom. Pamučni popelini, keperi i viskoze ručno su tretirani za kreiranje uzoraka, zbog čega svaki pojedini odjevni predmet iz ove kolekcije izlazi kao neponovljiv.  Dizajn tekstila KLISAB sada neupitno potvrđuje za snagu brenda, pridodavši tie dye već prepoznatoj patchwork tehnici. Nova KLISAB ljetna odijela, haljine, košulje, tunike i majice zadržavaju karakter autentične i dominantne odjeće, kao i dodatci kojima dizajneri dovršavaju lookove. #KLISABzaGhetaldus naočale ili KLISAB kožne torbe koje su u ovoj kolekciji dobile i mini, torba-ogrlica inačicu, dio su KLISAB brenda koje je modna publika već prepoznala, a lookovi ove kampanje stilizirani su cipelama brenda Z_ Code_Z.

Fotografije potpisuje Petra Mrša uz tim kojeg čine Petra Sever za Estée Lauder (MUA), Ante Pažanin (kosa), Hana Matić (asistentica stilista), modeli Mia M. i Iva M. iz agencije Talia Model i Nikola Beban (produkcija).

ModaModa vijestiOmiljeni hrvatski brend nove generacije predstavio kolekciju za ljeto

Hrvatski brend Moel zabljesnuo u britanskom izdanju Voguea

Autori u ovom najpoznatijem svjetskom magazinu navode kako Moelovi proizvodi utjelovljuju pojam rafiniranosti i elegantnog življenja, ali su i puno vise od toga jer...

Zadarska tržnica dobila je prvi gradski vinski vrt! Evo što je u ponudi

Tržnice su mjesta živosti, strujanja energije grada, kupovine, smišljanja recepta i druženja, a postoji nešto posebno šarmantno u istraživanju onih lokalnih, diljem svijeta, ali...

eNVy room slavi 20 godina! Što je obilježilo njihovo modno putovanje?

Na isti taj datum, samo dva desetljeća kasnije, Nikica Ivančević i Vjeko Franetović će u Rimac Campusu održati eNVy room reviju powered by 1664...

Zelene slavonska oaza: Park šuma Jankovac zove vas u posjet

Hrvatska se zazelenila, a prolistala drveće, svježa trava i visoke proljetne temperature zovu nas da svaki slobodan trenutak provodimo u prirodi. Osim očitih opcija,...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram