Treba li vam autosjedalica? Baby Center ima preslatku akciju koja bi vas mogla zanimati

Iz rodilišta vaši mališani izlaze u autosjedalici i rijetko koji roditelj općenito pomisli na vožnju djeteta bez odgovarajuće autosjedalice. Po zakonu, u Hrvatskoj se djeca mogu voziti automobilom samo u autosjedalici i to do djetetovih 150 centimetara visine i 36 kilograma težine, u većini slučajeva je to do oko 12. godine života. Zato je važno birati odgovarajuće autosjedalice koje, osim sigurnosti, moraju pružiti i zadovoljavajuću razinu udobnosti.

Ranije kategorizacije autosjedalica uključivale su dob djeteta. Uzevši u obzir da djeca različito napreduju, autosjedalice je postalo lakše kategorizirati prema djetetovoj visini i težini, to je takozvana  regulativa i-Size čiji je cilj poboljšanje sigurnosti djece u prometu u Europi.

Do 16. studenog u Baby Centeru traje online promocija za sve kupce kolica, autosjedalice gr. 0+ i dječjeg namještaja za opremanje sobice. Autosjedalice grupe 0+ mogu se koristiti dok beba ne dosegne 13 kilograma, popularno ih i zovemo “jajetom”. Daruju im ekskluzivne BABYCENTER KARTICE. Također vrijedi i kod upisa u klub trudnica u svim trgovinama.

 

Kartice služe modernim roditeljima za objavu ključnih trenutaka u trudnoći i prvoj godini bebe – npr. objava trudnoće, objava spola djeteta, rast prvog zubića itd. sve do 1. rođendana. Isto se može koristiti i kao set kartica u koje se upisuju uspomene na određene datume. I, naravno, idealne su za dijeljenje na društvenim mrežama…

FotoPR
LifestyleZdravljeTreba li vam autosjedalica? Baby Center ima preslatku akciju koja bi vas...

Sasvim je normalno da kosa opada u proljeće, ali taj proces možete usporiti

Proljetno, odnosno sezonsko ispadanje kose zapravo je prirodan biološki fenomen. Ta fiziološka promjena naziva se “sezonski efluvij” i rezultira većim gubitkom kose kada je,...

YSL beauty predstavlja novu LOVESHINE liniju proizvoda

Od 2019. Dua Lipa globalna je brend ambasadorica za YSL beauty Libre liniju mirisa; a danas nastavlja utjelovljavati modernu ženstvenost kao novoimenovana globalna ambasadorica...

BIPA Pharma novi je prodajni koncept na tržištu

BIPA Pharma novi je prodajni koncept kojeg austrijski drogerijski lanac BIPA Hrvatska uvodi u svoje poslovnice na hrvatsko tržište, a namijenjen je prodaji specijaliziranih...

Nova kolekcija donjeg rublja brenda SKINY donosi čarobnu igru boja i senzualnosti

Lijepo donje rublje ima moć. Pruža nam osjećaj posebnosti, zavodljivosti i privlačnosti. Ono nije samo komad tkanine, to je i osjećaj samopouzdanja i senzualnosti...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram