Treba li vam autosjedalica? Baby Center ima preslatku akciju koja bi vas mogla zanimati

Iz rodilišta vaši mališani izlaze u autosjedalici i rijetko koji roditelj općenito pomisli na vožnju djeteta bez odgovarajuće autosjedalice. Po zakonu, u Hrvatskoj se djeca mogu voziti automobilom samo u autosjedalici i to do djetetovih 150 centimetara visine i 36 kilograma težine, u većini slučajeva je to do oko 12. godine života. Zato je važno birati odgovarajuće autosjedalice koje, osim sigurnosti, moraju pružiti i zadovoljavajuću razinu udobnosti.

Ranije kategorizacije autosjedalica uključivale su dob djeteta. Uzevši u obzir da djeca različito napreduju, autosjedalice je postalo lakše kategorizirati prema djetetovoj visini i težini, to je takozvana  regulativa i-Size čiji je cilj poboljšanje sigurnosti djece u prometu u Europi.

Do 16. studenog u Baby Centeru traje online promocija za sve kupce kolica, autosjedalice gr. 0+ i dječjeg namještaja za opremanje sobice. Autosjedalice grupe 0+ mogu se koristiti dok beba ne dosegne 13 kilograma, popularno ih i zovemo “jajetom”. Daruju im ekskluzivne BABYCENTER KARTICE. Također vrijedi i kod upisa u klub trudnica u svim trgovinama.

 

Kartice služe modernim roditeljima za objavu ključnih trenutaka u trudnoći i prvoj godini bebe – npr. objava trudnoće, objava spola djeteta, rast prvog zubića itd. sve do 1. rođendana. Isto se može koristiti i kao set kartica u koje se upisuju uspomene na određene datume. I, naravno, idealne su za dijeljenje na društvenim mrežama…

FotoPR
LifestyleZdravljeTreba li vam autosjedalica? Baby Center ima preslatku akciju koja bi vas...

Zagrebački ScreenX otvoren uz zvjezdanu publiku i Supermana u panorami od 270 stupnjeva!

CineStar Zagreb u Branimir mingle mall-u postao je bogatiji za jedinstveno kino iskustvo – otvorena je prva ScreenX dvorana u glavnom gradu! Ovaj najinovativniji kino doživljaj današnjice, nakon...

Umirete od žeđi? Narikače će vas “oplakati” i pozvati na hidraciju

Skraćeno StudeNarikače, simbolično dolaze oplakati upravo one trenutke kada zanemarujemo vlastitu žeđ. Njihovo naricanje dolazi kao reakcija na idealne uvjete za dehidraciju – izloženost...

Kada odjeća govori više od riječi: nova kolekcija eNVy rooma

Kampanja snimana noću koristi kontrast urbanog ambijenta – garaže, fasade, zidovi, tamne ulice – i luksuzne teksture materijala, stvarajući narativ koji podsjeća na mješavinu...

Facebook

100,860FanovaLajkaj