Otkrivanje nove mode i kupovina iste uvijek bi trebalo biti ugodno iskustvo, osobito kada je u pitanju online shopping. Zahvaljujući naprednim tehnologijama i korištenju svih njihovih prednosti danas zaista možemo reći da imamo inovacije koje takvo iskustvo mogu pretvoriti u svakodnevnu realnost. Platforma koja okuplja i organizira modu na jednom mjestu kako bi ju bilo tko mogao otkriti i istražiti, GLAMI, ključni je faktor pomoću kojeg iskustvo kupovine modnih komada može biti bolje, ugodnije i jednostavnije, bez obzira na to kakvu modu volite i kojim stilom se izražavate.
GLAMI, jedinstvena modna tražilica koja se oslanja na umjetnu inteligenciju, lansirala je GLAMI.hr u 2019. godini i od tada ima za cilj postati prvi korak svakog potrošača u Hrvatskoj koji odluči kupovati modne komade putem interneta. S misijom da postane najveći modni katalog, okupljajući na jednom mjestu tisuće brendova koje svatko može istražiti, GLAMI.hr pomaže e-trgovinama da dosegnu novu publiku i nove kupce. Na GLAMI.hr može se pronaći više od 587.000 proizvoda i 5.200 brendova iz više od 70 e-trgovina poput Ecipele, Factcool i About You.
Modna industrija iskusila je jedan od najtežih utjecaja ograničenja vezanih uz COVID-19 pandemiju. Brendovi su se našli u situaciji sa smanjenim brojem kupaca što je nanijelo ozbiljnu štetu njihovoj financijskoj stabilnosti, a mnoge dnevne navike i rituali ljudi prenijeli su se u digitalni svijet. Takav splet okolnosti bio je jaki pokretač rasta online shoppinga, ne samo u Hrvatskoj nego i diljem svijeta.
„COVID-19 efekt ubrzao je razvoj e-trgovine i naša platforma nije bila iznimka. Odigrali smo važnu ulogu u poboljšanju marketing mixa online kanala za e-trgovine dovodeći im visoko konvertibilne korisnike. U 2021. godini predani smo daljnjem rastu i okupljanju mode na jednom mjestu dok istovremenom pomažemo korisnicima da pronađu najbolju ponudu, a e-trgovinama da pronađu odgovarajuće kupce“, komentira Lukas Brychca, menadžer za hrvatsko tržište.
Ljudi su prepoznali sve prednosti korištenja modne tražilice, osobito kada je u pitanju pronalaženje najboljih ponuda, a zahvaljujući tome GLAMI.hr doseže više od 2 milijuna korisnika u jednom mjesecu (u travnju) te za svoje partnere tijekom godine uspijeva generirati narudžbe u vrijednosti većoj od 38.3 milijuna kuna. Potrošači su prepoznali benefite korištenja ove platforme, te GLAMI u 2021. godini ima za cilj ostaviti daljnji rast.
„Poslovni rezultati u Hrvatskoj su iznad naših očekivanja. Očekuje se daljnji rast e-trgovine u zemlji u narednim godinama, uključujući i na području mode, što bi polako trebalo smanjivati jaz u prodiranju e-trgovine na tržištu u odnosu na zapadnoeuropske zemlje”, nadodao je Lukas Brychca, menadžer za hrvatsko tržište.
Globalno, GLAMI surađuje s više od 3.500 e-trgovina te nudi više od 11 milijuna modnih artikala i 25 tisuća različitih brendova iz različitih dijelova svijeta, korisnicima u više od 17 zemalja.
Platforma se oslanja na umjetnu inteligenciju, s unutarnjim timom stručnjaka koji se bave i strojnim učenjem. GLAMI ove tehnologije koristi od samih početaka za automatizaciju kategorizacije, označavanje, traženje vizualnih sličnosti ili prepoznavanje proizvoda. Također, platforma GLAMI.hr je dostupna i putem mobilne aplikacije koja je kompatibilna s IOS i Android uređajima.
GLAMI je pokrenut u listopadu 2013. godine u Češkoj, a tijekom 7 godina poslovanje se proširilo i u druge zemlje poput Hrvatske, Njemačke, Francuske, Rusije, Slovačke, Rumunjske, Mađarske, Grčke, Turske, Bugarske, Slovenije, Brazila, Španjolske, Latvije, Litve i Estonije, s planom dodavanja još zemalja na ovaj popis u budućnosti.