Karat Jewelry predstavlja kampanju inspiriranu talijanskim načinom života

La Dolce Vita kolekcija: neizostavni komadi nakita za ovo ljeto.

Nova kolekcija domaćeg branda nakita Karat Jewelry donosi najljepše ogrlice, naušnice i prstenje za ovo ljeto. Ako ste u potrazi za statement ogrlicom, koja je i dalje ultimativni modni hit, ne trebate tražiti dalje… Kolekcijom dominiraju raskošne ogrlice i prekrasne naušnice, iako i za minimaliste ima nekoliko fantastičnih modela. Motiv sv. Benedikta prisutan je u kolekciji u obliku medaljona na ogrlicama i naušnicama te prstenju po uzoru na tradicionalni slavonski nakit s dukatima.

Kampanja snimana u bajkovitoj Istri, inspirirana je talijanskim načinom života te nosi znakovito ime – La Dolce Vita, a u glavnoj ulozi i ovoga puta našla se prekrasna Ivana Mišerić, kao zaštitno lice branda Karat Jewelry. Nova kolekcija svojim raskošnim komadima slavi život, ljubav, moment.

”Nakon ovog ludog vremena u kojem smo svi morali pomicati vlastite granice i rasti da bismo preživjeli, inspiracija za kolekciju mi je bila eksplozija sreće što smo živi i što smo tu. Ogrlice, naušnice, prstenje, narukvice (…), sve je bogatije nego ikada. Svaki komad isijava na svoj način. Više je više. Motiv sv. Benedikta prisutan je u kolekciji kao element nade, zaštite i vjere u bolje sutra. S ovom kolekcijom slavimo život i ženstvenost, La Dolce Vita. Ne želimo štedjeti na sebi jer nije nas ni život štedio. Okitite se žene moje, osjećat ćete se bolje.” – poručuje dizajnerica Rene Krasnić Velicki.

Cijela dostupna je na webshopu Karat Jewelrya www.zlatarnicekarat.com  te  Instagram i Facebook profilu branda.

ModaTrendoviKarat Jewelry predstavlja kampanju inspiriranu talijanskim načinom života

Sasvim je normalno da kosa opada u proljeće, ali taj proces možete usporiti

Proljetno, odnosno sezonsko ispadanje kose zapravo je prirodan biološki fenomen. Ta fiziološka promjena naziva se “sezonski efluvij” i rezultira većim gubitkom kose kada je,...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram