Omiljeni brend nove generacije prestavio novu kolekciju i odmah ćete poželjeti sve komade

Novom kampanjom za proljeće 22 nagrađivani dizajneri Kliškinić i Šabarić pokazuju različite načine na koje žene nose KLISAB.

KLISAB, nagrađivani hrvatski brend nove generacije, kampanjom za kolekciju proljeće 22 pokazuje inkluzivnost koju svojom estetikom zastupa. Tri žene jakih, a različitih karaktera i modnih osobnosti – Jelena Rozga, Tatjana Dragović i Gracija Filipović – u dizajnu iz nove KLISAB kolekcije zadržale su vlastiti stilski ID, pri tom jednako uspješno izražavajući vizualnost prepoznatljivu za brend.

„Svjesni smo da, u trenutku kad kolekciju predstavimo, naš dizajn uzima neki svoj, autonomni put koji niti možemo niti želimo zajamčiti. Dapače, oduševljava nas kad vidimo KLISAB dizajn stiliziran na nama neočekivan način.“ – kažu Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić. Nova kampanja izraz je upravo te otvorenosti koju KLISAB odjeća ima.

Takva prilagodljivost KLISAB odjeće vlastitom stilu dolazi intuitivno jer je ishodište ovog dizajna uvijek klasik koji je preinačen do suvremenog i prepoznatljivog rješenja. KLISAB sakoi, baloneri ili odijela tako su investicija u garderobi koja prelazi okvire trendova. U proljetnoj sezoni ističu se ručno oslikani baloner i sako, sivo odijelo s bijelim konturama, a na www.klisab.com možete istražiti i komade u za KLISAB novoj paleti jarkih boja.

Kampanju je fotografirao Filip Koludrović, producirao Nikola Beban, MUA je rad Saše Jokovića za Estée Lauder uz asistenciju Marka Tolića, oblikovatelj kose je Mijo Majhen, a stilistica je Ana Nikačević s asistencijom Marcele Vrček.

ModaModa vijestiOmiljeni brend nove generacije prestavio novu kolekciju i odmah ćete poželjeti sve...

Pieceofshhh Studio ima novu kampanju za kolekciju inspiriranu trešnjama

Svojim novim dizajnerskim potezom, Pieceofshhh Studio još jednom potvrđuje svoju originalnost u kreativnom izražavanju. Predstavljen je novi nastavak Times New Romance kolekcije koja odiše...

Obiteljski hotel kraj plaže u kojem je svaki trenutak uživanje

Moderna udobnost ovdje vas priprema za sporiji tempo života. Svaki je trenutak pozivnica na proslavu sadašnjosti. Brojne zanimljive aktivnosti i gurmanska iskustva isprepliću se...

Svjetsku popularnost stekli inovativnim optičkim materijalima. U Zagrebu napokon FLEYE Copenhagen

FLEYE Copenhagen, vodeći nišni brend u optičkoj industriji stigao je u zagrebački Opto Centar. Inovativne jednogodišnje kolekcije, kreirane jedinstvenim kombinacijama hipoalergenih materijala, više od...

Facebook

99,687FanovaLajkaj

instagram