Multidisciplinarna konferencija LEAP Summit 2022 ove se godine održava 12. i 13. svibnja u Zagrebu, u prostorima CineStara u Branimir Mingle Mallu. Ovo je njezino sedmo izdanje, a očekuju se sudionici iz više od 20 zemalja te izlaganja više od 60 inozemnih i domaćih predavača. Konferencija će se održati na tri različite pozornice: LEAP stage, Ideas & Tech by EEN i Green stage. LEAP Summit ovog će se puta najviše baviti poduzetništvom, održivim razvojem, inovacijama, digitalnim tehnologijama, Zelenim planom Europske unije te startupovima i razvojem karijera, a s obzirom da se konferencija održava u Europskoj godini mladih, naglasak je upravo na potrebi da mladi prepoznaju svoju važnu ulogu u izgradnji bolje, zelenije, uključivije i digitalnije europske budućnosti.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Kako bismo pobliže saznali detalje o konferenciji te što će ona sve ponuditi posjetiteljima, razgovarali smo s jednom od članica organizacijskog cijelog eventa, Sarom Smojver. Sara je mlada menadžerica, bivša novinarka, blogerica i kolumnistica, a ove je godine s ostatkom organizacijskog tima iz Hrvatskog ureda za kreativnost i inovacije, udružila snage kako bi LEAP Summit nakon dvije godine “pandemijskog“ izdanja zasjao u svom međunarodnom i „the-place-to-be“ ruhu.
S obzirom na to da se radi o konferenciji koja u našu metropolu dovede brojne strane i domaće influencere, izlagače, predavače i opinion makere, to nije mali zadatak. Samo ove godine bit će ih oko 60, što je značajna brojka.
„Na naše tri pozornice LEAP Summita ćemo tijekom dvodnevnog besplatnog programa ugostiti više od 60 govornika iz cijelog svijeta, a pokrit će se čitav niz tema među kojima su inovacije i tehnologija u različitim industrijama, savjeti i know-how pri zapošljavanju, trendovi na tržištu te kako ‘zakoračiti’ u poduzetničke vode. Posjetitelji će, osim predavanja, čuti i zanimljive panel rasprave, a na jednom posebnom će moći čak i sudjelovati te dobiti i poneku nagradu“, počela nam je objašnjavati Sara koncept konferecije koja je za posjetitelje besplatna.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Inače, LEAP Summit je konferencija čiji je generalni partner Predstavništvo Europske Komisije u Hrvatskoj te mu je kao takvom odlika da na jednom mjestu stvori globalnu priliku za mlade da se povežu, uče, stječu nova poznanstva i dobiju uvid u potrebne vještine za koračanjem različitim industrijama. Konferencija nudi know-how, inspiraciju, povezivanje i stavlja naglasak na vještine budućnosti te mladima iz cijele Hrvatske te regije nudi međunarodno okruženje da budu svjesni najnovijih pojava na tržištu.
Sara tvrdi kako ovakav tip konferencija, iako primarno namijenjen mladima, ne privlači samo ljude u potrazi za poslom ili poslovnom afirmacijom na tržištu, već i poslodavce koji su u procesu “sastavljanja” kadra i koji ovakve konferencije koriste kao platformu za lansiranje ljudskih potencijala.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
„Networking ili, najspretnije rečeno na našem jeziku, poslovno povezivanje, itekako je bitno za razvoj karijere, ako ne i presudno. Mnogi kažu da je 80 % uspjeha rezultat toga da si na pravom mjestu u pravo vrijeme, a tu bi se moglo dodati da preostalih 20% čini proaktivnost“, govori Sara te dodaje kako poduzetništvo zapravo cijeli set sposobnosti posvećenih rješavanju izazova i problema svih društvenih skupina, ali i okoliša te će u budućnosti iziskivati konzistentno međudjelovanje, a o čemu će se puno govoriti na LEAP Summitu.
„Summit se fokusira na mlade i njihovu ulogu u stvaranju održive budućnosti. Dodali bismo da uz to stavlja naglasak na osobni razvoj i neformalno obrazovanje. Imajući u vidu potonje, mlade treba poticati na poduzetno razmišljanje u vidu kako rješavati probleme ili barem davati rješenja i delegirati postojeća, jer je realnost takva da ne može svatko biti poduzetnik. Razloga je mnogo i vjerujem da je to zasebna tema, a u prvom redu je opravdanje da ne moraju svi biti poduzetnici da bi pozitivno demonstrirali svoje vještine, želju za uspjehom, pokazali ambicije i grizli daleko“, objašnjava nam.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Upitali smo je i za listu govornika te koliko je dugo ona bila sastavljana. Jednostavno rečeno – oko šest mjeseci, odnosno čim je postalo jasno gdje će se i u kojem terminu održavati konferencija krenula je i „potraga“ za savršenim govornicima ovogodišnjeg Summita.
Ono najvrjednije što se svakome nudi ukoliko dođe na LEAP Summit je upoznavanje novih trendova na tržištu, međusobno povezivanje sudionika i stjecanje znanja o tome što se nudi u svakoj pojedinoj rastućoj industriji.
„Dvodnevno okupljanje na LEAP Summitu nudi susret s predstavnicima iz multinacionalnih kompanija poput, Adidas originals, ali i domaćim predstavnicima start up scene poput mladog Alberta Gajšaka ili pjevačicom te poduzetnicom Lanom Jurčević. Svi će oni održati predavanja u kojima će opisati svoj poslovni put, ali i dati zaključke o susretljivosti dionika na tom putu te koliko je znanja ili sreće potrebno. Na panel raspravama, koje će dijelom biti interaktivne za sudionike ugostit ćemo zanimljiva TV imena – kvizaše Krešimira Sučevića Međerala i Moranu Zibar, a onda i Domagoja Jakopovića Ribafisha“, dodaje Sara te time ilustrira bogat program Summita čiji bi predavači trebali zaintrigirati širok spektar publike – od IT znalaca pa sve do ljudi koji se bave ekološkom održivošću.
Ukoliko bi i vas zanimalo sudjelovanje i slušanje nekog od govornika, sve informacije o posjetu Summita pronađite ovdje.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.