U omiljenoj zagrebačkoj slastičarnici Magnolia slastice, otvorenoj u Centru Kaptol, brojni uzvanici uživali su u opuštenoj atmosferi i prvi su imali priliku vidjeti što će se nositi u nadolazećoj sezoni. Moto kolekcije „Express Yourself“ ističe modu kao odvažnu, izražajnu i jedinstvenu, što je pokazano u kolekciji jarkim bojama, printevima i neobičnim krojevima. Korištene su prirodne tkanine kao što su kašmir, svila, vuna i mekane mješavine alpake, koje su ključne za kvalitetan i udoban outfit, a pletivo cijeloj kolekciji daje sofisticirani look.
Tko je prvi pogledao kolekciju?
U središtu pozornosti bile su brojne poznate osobe koje nisu mogle odoljeti kolekciji – Vanna, Gina Victoria Damjanović, Antonela Đinđić, Jelena Glišić, Iva Jerković, Maja Ciglenečki, Katarina Madirazza, Lucia Stefanija Glavich Mandarić, Jelena Petrović, Matea Miljan Rafaj te mnogi drugi. Modni noviteti koje je brend lansirao oduševili su sve prisutne koji su uživali u slatkim delicijama i ugodnoj glazbi za koju se pobrinuo poznati DJ Igor Šimulija.
Iza brenda Marc Cain krije se posebna priča
Marc Cain ima vlastiti proizvodni pogon u Njemačkoj, a svojim globalnim poslovanjem upravlja iz grada Bodelshausena. Brend sljedeće godine slavi 50 godina postojanja, a fokus mu je na modernim i samopouzdanim ženama. Kombinira osjećaj za umjetnost i estetiku s inovativnim razmišljanjem, ležernošću i ekskluzivnošću, a posebnu pažnju posvećuje kvalitetnim i održivim materijalima. Marc Cain prati trendove što je vidljivo i u ovoj kolekciji, a nadolazeće sezone u fokusu će biti trendi odijela, pletiva te kaputi i jakne u raznim bojama i uzorcima. Razigrani printevi poput pruga, povrća ili raznih grafika daju cijeloj kolekciji veseo i opušten ton, a upravo je takva atmosfera bila na i druženju – puna ljubavi, razumijevanja, veselja i uživanja u trenutku.
Cjelokupna kolekcija dostupna je u Marc Cain store Zagreb, Vlaška 26.