Chanelove proljetne kolekcije stvorene su za ljubiteljice rozih i ružičastih nijansi

Naglasak je na svježoj i prirodnoj koži u kolekcijama “Le Blanc” i “La Fleur et L’Eau”.

Chanel Beauty jedan je od onih brendova koji koži pristupaju na neopterećen, da ne kažemo “francuski” način, stavljajući naglasak na prirodni i svježi izgled kože. Upravo u tom smjeru idu i posljednje dvije kolekcije luksuzne pariške kuće koje su idealne za prve proljetne dane. Nazvane “Le Blanc” and “La Fleur et L’Eau”, obje limitirane kolekcije nude cijeli raspon make up proizvoda kao što su tekući ruževi, sjenila, lakovi za nokte te par jako zanimljivih proizvoda koji će vjerujemo brzo pronaći svoje obožavatelje.

U Liniji “Le Blanc” pronaći ćete Tone-Up Rosy Touch cushion podlogu koja u isto vrijeme hidratizira kožu i pruža lagano posvjetljivanje. Osim toga u kolekciji se našao i proizvod Rosy Light Drops, suptilni tekući highlighter s roskastim finišom. Limitirana kolekcija “La Fleur et L’Eau” sadržava palete za oči kao i ekskluzivne palete za usne u četiri dugotrajne nijanse. Prigodno za Valentinovo, kolekcija će svjetlo dana ugledati 14. veljače, a u nastavku pogledajte pobliže sve proizvode.

FotoChanel
BeautyBeauty vijestiChanelove proljetne kolekcije stvorene su za ljubiteljice rozih i ružičastih nijansi

Otkrij Njemačku iz snova: Kultura, kreativnost i čarolija u srcu Europe

Njemačka turistička zajednica (German National Tourist Board) koristi ciljani tematski marketing kako bi dodatno učvrstila imidž Njemačke kao kulturno inspirirane, kozmopolitske i održive turističke...

„PJEVAMO ZA NJIH“ – Humanitarni koncert za troje mališana 11. svibnja u Tvornici kulture

U nedjelju, 11. svibnja 2025. godine, u zagrebačkoj Tvornici kulture održat će se veliki humanitarni koncert pod nazivom „Pjevamo za njih“, s ciljem prikupljanja sredstava za liječenje troje...

Otkrij Njemačku iz snova: Kultura, kreativnost i čarolija u srcu Europe

Njemačka turistička zajednica (German National Tourist Board) koristi ciljani tematski marketing kako bi dodatno učvrstila imidž Njemačke kao kulturno inspirirane, kozmopolitske i održive turističke...

Facebook

100,860FanovaLajkaj