DA! zdravlju kože – kampanja koja budi odvažnost i potiče brigu o zdravlju

U mjesecu borbe protiv raka dojke i podizanja svjesnosti o zdravlju DermaCare je osmislio posebne radionice za članice udruge P.I.N.K. life – da uvijek hrabro nose svoju ženstvenost!

Kampanja o očuvanju zdravlja kože, koju je DermaCare pokrenuo u ožujku 2023., dobila je nastavak – onaj koji može spasiti život. Karcinomi su drugi uzrok smrtnosti u Hrvatskoj, stoga u listopadu, mjesecu borbe protiv raka dojke i podizanja svjesnosti o zdravlju, aktivno podržavamo rad udruge P.I.N.K. life kako bismo potaknuli žene na promišljanje o svom zdravlju.

Udruga Pogled iz novog kuta (P.I.N.K. life) svojim aktivnostima pridonosi smanjenju pojavnosti malignih bolesti u Hrvatskoj, povećanju postotka izlječenja te poboljšanju kvalitete života oboljelih. Kampanjom DA! zdravlju kože želimo uljepšati dane upravo njezinim hrabrim članicama.

„Kampanja je divna kohezija dosadašnjih uspješnih suradnji s domaćim dizajnerom Robertom Severom i udrugom P.I.N.K. life. Njome smo naglasili da ljepota i zdravlje mogu ići ruku pod ruku“, naglasila je Ana Pia Matijaš, voditeljica marketinga DermaCare centra.

U sklopu kampanje Da! Zdravlju kože osmislili smo posebne radionice. Stručno osoblje DermaCare centra educirat će članice udruge kako pravilno njegovati i uljepšati kožu prirodnim mineralnim make-upom – i naglasiti svoju ženstvenost u najizazovnijim životnim trenucima.

„Suradnja P.I.N.K. lifea i DermaCarea prirodna je simbioza budući da većinu zaposlenika, ali i kupaca čine žene. Zato smo ovdje za njih i kad im je najteže“, naglasila je direktorica DermaCarea Jelena Batić.

Potpredsjednica udruge Gordana Osman, koja je i sama prije 19 godina oboljela od karcinoma dojke, pravi je primjer kako ostati pozitivan: „Svojim članicama, koje često dođu uplakane i slomljene, uvijek kažem – cure, sutra je novi dan, idemo hrabro korak po korak.“ Upravo za njezino ozdravljenje važno je bilo ostati dosljedan svakodnevnoj rutini. Na kemoterapiju je uvijek dolazila našminkana, jer je samo tako sebi i drugima mogla dokazati da će sve biti u redu.

Na Gordanin optimizam nadovezuje se i Marina Matić. Kaže da je sebe uvijek stavljala na posljednje mjesto, sve dok nije dobila dijagnozu raka dojke: „Da bih tu bila za druge, morala sam najprije pomoći sebi. Od milja su me zvali ‘crveni ruž’ – crvena je bila moj zaštitni znak u nošenju s teškom bolešću.“

Uz edukaciju, Marina Matić dobit će i personaliziranu haljinu našeg proslavljenog dizajnera Roberta Severa te tretman po izboru u DermaCare centru. „Ova nagrada nije mogla doći u bolje ruke“, kaže nam. „Nikad nisam bila na tretmanu te me izuzetno veseli što ću imati vrijeme za sebe!“

Predsjednica P.I.N.K. lifea Nives Morić zahvalna je što smo prepoznali njihovu udrugu i misiju koju zastupa u društvu. „Vjerujemo kako će našim članicama itekako dobro doći da se barem nakratko odmaknu od realnosti dijagnoze uz radionice i savjete DermaCare edukatora“, istaknula je.

BeautyBeauty vijestiDA! zdravlju kože – kampanja koja budi odvažnost i potiče brigu o...

Eurospin i ove godine donacijom podržao udrugu Marra Altrui

Nadolazeći blagdanski period podsjeća nas na važnost solidarnosti, empatije i zajedništva. Poznati diskontni lanac Eurospin iznimnu pažnju posvećuje društveno odgovornom poslovanju pa tako već...

Facebook

99,687FanovaLajkaj