U posljednjih nekoliko godina stavljao se veliki naglasak na složenu i kompleksnu beauty rutinu koja je nerijetko uključivala do 10 koraka – od tonika, maglica, esencija, seruma, krema, itd. Trend je to koji smo preuzeli iz korejske kozmetike i koji je išao na ruku proizvođačima kozmetike. Iako su određeni stručnjaci uvijek upozoravali na to da osluškujete potrebe svoje kože i držite se osnova koje uključuju čistač za lice, hidratantnu kremu i SPF te serum za ciljane probleme kože (bilo da je riječ o dehidraciji, crvenilu, nepravilnostima, itd.), izgleda da je bila potrebna pandemija virusa da zaključimo da je u ovom slučaju gomilanje proizvoda bespotrebno pa čak i riskantno ako u potpunosti niste upoznati sa svim sastojcima i kako reagiraju u doticaju jedan sa drugim.
Godina koja je (napokon) iza nas, drastično je promijenila navike potrošača u mnogim segmentima, a jedan od njih je i način na koji doživljavamo beauty rutinu. Naime, prema Pinterestovim predviđanjima za 2021. godinu, koja su utemeljena na pojmovima koje korisnici te mreže najviše pretražuju, “skinimalism” je visoko na listi. Kao što sama riječ sugerira, “skinimalism” se odnosi na pojednostavljenje njege kože i prihvaćanje prirodne teksture kože te pronalazak proizvoda koji će istaknuti prirodan sjaj.
Što se još pretraživalo na Pinterestu vezano za njegu kože i ljepotu?
Osim minimalizma u njezi kože koji nas usmjerava na to da se riješimo suvišnih proizvoda i rutinu smanjimo na osnove, još se nekoliko pojmova pojačano pretraživalo u ovoj godini. Jedan od njih je i “joga za lice” koja je jednostavna i učinkovita te ne zahtijeva da trošite novac na nove proizvode – jednostavno u YouTube upišite pojam “face yoga” i izaberite jedan od tisuće tutorijala.
“Prirodan i svakodnevan make up” također se našao visoko na listi traženih pojmova i uključuje lagani nanos boja, suptilan sjaj i kožu koja izgleda kao koža (bez sakrivanja teksture koju ionako svi imamo).
Jedna od glavnih stvari kojoj ćemo težiti u 2021. je i “prirodno sjajna koža”, a porast u pretraživanjima dobila je i “ručno rađena kozmetika” što i nije toliko iznenađenje. Godinu na izmaku proveli smo većinom u našim domovima te eksperimentirajući sa sastojcima koje već imamo pri ruci ili ih je lako nabaviti.