Jedan od omiljenih make up brendova napokon u Hrvatskoj

Cruelty-free dekorativna kozmetika Milani od sada ekskluzivno u dm-u

U srijedu, 22. rujna dm i Orbico predstavili su novi brend dekorativne kozmetike Milani koji je po prvi put dostupan u Hrvatskoj i to ekskluzivno u prodavaonicama dm-a i u dm online shopu. dm je svoju ponudu obogatio s više od 100 Milani make up proizvoda za lice, oči i usne, uključujući i proizvode iz nove linije za njegu lica Supercharged.

U dm-u make up vidimo kao saveznika u isticanju osobnosti, onoga što pojedinca razlikuje od drugih i čini posebnim. Zato kupcima želimo ponuditi što veći i raznolikiji izbor koji će im omogućiti da otkriju svoj izričaj. Naravno, omjer cijene i kvalitete izrazito je bitan jer dašak luksuza želimo osigurati što većem broju naših kupaca. I tu na scenu stupa brend Milani koji se, zahvaljujući vrhunskim sastojcima, omjeru cijene i kvalitete te cruelty-free pristupu proizvodnji, savršeno uklapa u dm-ovu filozofiju i vrijednosti te ono što želimo ponuditi našim kupcima“, izjavila je Gordana Picek, prokuristica i voditeljica resora Nabave i marketinga u dm-u.

Dekorativnom kozmetikom Milani, dm i Orbico hrvatskim su ljubiteljima make upa predstavili luksuzne, visokokvalitetne proizvode koji su dostupni svima. Naime, Milani u proizvodnji koristi iste sastojke i laboratorije kao luksuzni brendovi, a njihovi proizvodi cjenovno su pristupačni čime podupiru misiju brenda. Uz to, svi proizvodi Milani su 100 posto cruelty-free te su certificirani od strane PETA-e i programa Leaping-Bunny što znači da proizvodi i sastojci nisu testirani na životinjama, a isti princip primjenjuju svi njihovi dobavljači i partneri.

Dolazak brenda Milani u Hrvatsku predstavlja dolazak nove generacije u svijetu beauty industrije. Milani slavi individualnost i inkluzivnost umjesto ekskluzivnosti. Svojim potrošačima želi donijeti luksuz koji je cjenovno dostupan i koji ne isključuje, već povezuje – i zato se i mi nadamo dubljem povezivanju s ljubiteljicama dekorativne kozmetike na hrvatskom tržištu“, istaknula je Mihaela Čižmešija Poljičak, brand managerica u tvrtki Orbico.

Danas u dm-u i dm online shopu kupci mogu birati među više od  20 make up brendova te više od 4.000 proizvoda dekorativne kozmetike. Među njima su od sada i globalni bestselleri Milanija: tekući puder koji je dostupan u 12 nijansi, rumenilo Luminoso, pečeno na suncu na talijanskim pločama koje je već osvojilo srca naših kupaca te superpigmentirana sjenila i sjajila bogate teksture.

FotoPR
BeautyBeauty vijestiJedan od omiljenih make up brendova napokon u Hrvatskoj

Aleksandra Dojčinović okupila poznata lica i najavila uzbudljivu novu sezonu

Nakon svjetski poznatih influencerica Nesrin Sanad i Lene Terlutter, naša priznata dizajnerica Aleksandra Dojčinović novu je kolekciju za nadolazeće proljeće i ljeto prošli vikend najavila...

Zara očajno predstavlja artikle na svojoj stranici i ova haljina je dokaz

Zara je u prošloj godini nemali broj puta završila na Instagramu i TikToku zbog neobičnih načina kako predstavlja odjeću na svojim stranicama. Opišimo to...

Nika Turković sprema se za najveći koncert karijere!

Kantautorica koja je obilježila domaću pop scenu 2023. albumom „11“ i singlom „Ima smisla“ trenutno je jedna od najemitiranijih u državi s pjesmom „Mogu...

Najljepše haljine ovog proljeća dolaze iz radionice Diane Viljevac

Diana Viljevac, dizajnerica bez čijih haljina žene više ne mogu zamisliti važne prigode i za ovu toplu sezonu pripremila je kolekciju koja plijeni pažnju...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram