Kiehl’s je odlučio promijeniti formulu svog najprodavanijeg proizvoda

Jolie

Beauty vijesti

Kiehl’s je odlučio promijeniti formulu svog najprodavanijeg proizvoda

Kiehl’s je odlučio promijeniti formulu svog najprodavanijeg proizvoda

Kiehl’s predstavlja novo izdanje svojeg najprodavanijeg proizvoda i sveobuhvatnije ispitivanje stupnja hidratacije.

Kiehl’sov najprodavaniji proizvod na svijetu, Ultra Facial Cream, postao je legenda neposredno nakon lansiranja 2006. Nadahnuta Kiehl’sovim avanturističkim istraživanjima, od prvog osvajanja grenlandskih vrhova i Mount Everesta do individualnih avantura Kiehl’sovih odanih kupaca diljem svijeta, ova krema iznimnih hidratantnih svojstava pruža potrebnu njegu i obnovu tijekom cijelog dana upijanjem vlage iz zraka, osiguravajući trajan osjećaj ugode i optimalno hidratiziranu kožu.

Uz 24-satnu hidrataciju te prozračnu i nemasnu teksturu, idealna je za svakodnevnu upotrebu pa stoga nije ni čudo da joj je dodijeljeno preko 70 međunarodnih priznanja na području njege i ljepote kože. Prikupila je preko 200.000 online komentara Kiehl’sovih kupaca, a na globalnoj se razini svake minute proda 10 primjeraka.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kiehl’s Hrvatska (@kiehls.hr) on

Danas Kiehl’s s ponosom predstavlja novu, ultra čistu verziju kreme Ultra Facial Cream, formuliranu bez parabena, karbamida i trietanolamina. Kiehl’sovi su kemičari proveli još sveobuhvatnija ispitivanja nove formule kako bi osigurali što bolju hidrataciju. Nakon samo jednog nanošenja, koža lica je 2,3 puta hidratiziranija, što vrijedi za najsuša područja. Postaje mekša i glađa te izgleda zdravije. Nova je formula klinički testirana na skupinama subjekata različitog etničkog podrijetla i osjetljive kože, a rezultati pokazuju da savršeno hidratizira sve tipove kože.

KREIRANJE ULTRA FACIAL CREAM 2.0

S obzirom na svjetsku popularnost kreme Ultra Facial Cream, preinaka njezine formule predstavljala je pravi izazov. Pri preformuliranju proizvoda, Kiehl’sovi kemičari ulažu maksimalne napore kako bi osigurali da iskustvo korisnika u pogledu nanošenja i osjećaja ugode ostane vrhunsko. Ponekada je potrebno provesti desetke testiranja na višegodišnjoj razini kako bi se kreirala formula koja će odgovarati učinku izvornog proizvoda.

„Preformuliranje proizvoda koji obožavaju Kiehl’sovi kupci širom svijeta predstavlja nam jednu od najtežih stvari”, izjavila je Roberta Weiss, voditeljica Kiehl’s ovog Odjela za proizvodne inovacije. „Pritom je uistinu pravi izazov parirati očekivanjima kupaca koje je ispunio već postojeći proizvod. Za postizanje jednakih rezultata u pogledu teksture, nanošenja, osjetilnog iskustva i učinka, trebalo nam je više od pet godina i 114 formulacija”.







Pročitajte


<
Jolie preporuka