• Jolie
  • Beauty

Lush je napravio poprilično drastičan korak na društvenim mrežama

Znači li ovo početak neke nove ere u poslovanju?

Voditi posao bez društvenih mreža? Zasigurno je moguće i možda čak znate poprilično uspješne primjere na našem području. No što ako je riječ o svjetskom mega brendu iz područja ljepote i njege? Tu je već situacija malo kompliciranija…

Lush je danas na svim svojim društvenim mrežama obznanio svoje obožavatelje i pratitelje da gasi društvene mreže i komunikaciju vraća na mailove i broj telefona za korisnike.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by LUSH UK (@lush) on

“Gasimo društvene mreže.

Sve više i više društvene mreže nam otežavaju da razgovaravmo direktno jedni sa drugima. Umorili smo se od borbe sa algoritmom i ne želimo plaćati da se pojavljujemo u vašem feedu. Odlučili smo da je vrijeme da se pozdravimo s našim društvenim kanalima i otvorimo razgovor između nas i vas.

Lush je oduvijek bio sačinjen od brojnih glasova i vrijeme je da se svi od njih čuju. Ne želimo se ograničiti na to da razgovore obavljamo na jednom mjestu, želimo da se društvene aktivnosti presele nazad u ruke zajednice – od naših osnivača prema našim prijateljima.⁣

Zajednica smo i oduvijek smo bili. Vjerujemo da više ‘buke’ možemo napraviti  koristeći naše glasove diljem svijeta jer kada to radimo, potičemo promjenu, izazivamo norme i stvaramo kozmetičku revoluciju. Želimo da društvene mreže budu preslik strasti a ne borba za lajkove.⁣

Tijekom narednog tjedna, naša služba za korisnike aktivno će odgovarati na vaše poruke i komentare, nakon toga dobiti nas možete preko live chata na našim web stranicama ili na email adresu ili telefon.

Ovo nije kraj već početak nečeg novog”, napisali su iz Lusha i izazvali gomilu komentara.

Iako se ovaj brend poznat po etičkim načelima proizvodnje kozmetike nije očitovao znači li to potpuno brisanje društvenih mreža, moramo priznati, ovdje je riječ o odvažnom potezu. Hoće li zaista napraviti revoluciju i na istu akciju potaknuti druge brendove koji su umorni od borbe s algoritmom ili će pak ⁣pasti u zaborav u svijetu u kojem trenutno društvene mreže predstavljaju jedan od glavnih oblika oglašavanja i komunikacije s kupcima, zasta je teško reći…

Beauty Beauty vijesti Lush je napravio poprilično drastičan korak na društvenim mrežama

povezano

Trending

Preslatke šalice za omiljene zimske napitke

Među komadima koji unose toplinu u zimske dane i nadolazeće blagdansko vrijeme su svakako i prigodne šalice za omiljene tople napitke poput kave, čaja...

Najukusnije božićne rum kuglice

Kuglice od ruma božićni su kolač koji svake godine rado pripremamo, a jedne su od onih slastica koje krasi lijep izgled te brza i...

Agra – indijski grad prepun lokalaca i stranaca,...

Agra, vjerojatno najposjećeniji grad u Indiji koji vrvi turistima iz svih krajeva svijeta, posjetili smo drugog dana našeg boravka u Indiji. Iako smo se...

Beauty greške u 20-ima zbog kojih ćete požaliti...

Bez obzira imate li odličnu kožu ili kožu koja je sklona nepravilnostima, pravilna njega odgodit će pojavu bora dok će neki rituali koje doživljavate...

HYPERsocks je novi hrvatski brend koji će vas...

Čarape odavno nisu što su nekoć bile, bezlični i gotovo neprimjetni komadić tkanine koji sramežljivo proviruje između ruba hlača i cipela, detalj koji kupujemo...

Ako tražite party komade, obavezno zavirite u kolekciju...

Bliži se doba godine kada svaka žena želi izgledati poput dive. Blagdansko raspoloženje se osjeća u zraku, a izlozi su prepuni ideja za neki...

Facebook

78,494ObožavateljiLajkaj

instagram

32,3k Sljedbenici
Slijedi

pročitajte

jolie preporuke