• Jolie
  • Beauty

Lush je napravio poprilično drastičan korak na društvenim mrežama

Znači li ovo početak neke nove ere u poslovanju?

Voditi posao bez društvenih mreža? Zasigurno je moguće i možda čak znate poprilično uspješne primjere na našem području. No što ako je riječ o svjetskom mega brendu iz područja ljepote i njege? Tu je već situacija malo kompliciranija…

Lush je danas na svim svojim društvenim mrežama obznanio svoje obožavatelje i pratitelje da gasi društvene mreže i komunikaciju vraća na mailove i broj telefona za korisnike.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by LUSH UK (@lush) on

“Gasimo društvene mreže.

Sve više i više društvene mreže nam otežavaju da razgovaravmo direktno jedni sa drugima. Umorili smo se od borbe sa algoritmom i ne želimo plaćati da se pojavljujemo u vašem feedu. Odlučili smo da je vrijeme da se pozdravimo s našim društvenim kanalima i otvorimo razgovor između nas i vas.

Lush je oduvijek bio sačinjen od brojnih glasova i vrijeme je da se svi od njih čuju. Ne želimo se ograničiti na to da razgovore obavljamo na jednom mjestu, želimo da se društvene aktivnosti presele nazad u ruke zajednice – od naših osnivača prema našim prijateljima.⁣

Zajednica smo i oduvijek smo bili. Vjerujemo da više ‘buke’ možemo napraviti  koristeći naše glasove diljem svijeta jer kada to radimo, potičemo promjenu, izazivamo norme i stvaramo kozmetičku revoluciju. Želimo da društvene mreže budu preslik strasti a ne borba za lajkove.⁣

Tijekom narednog tjedna, naša služba za korisnike aktivno će odgovarati na vaše poruke i komentare, nakon toga dobiti nas možete preko live chata na našim web stranicama ili na email adresu ili telefon.

Ovo nije kraj već početak nečeg novog”, napisali su iz Lusha i izazvali gomilu komentara.

Iako se ovaj brend poznat po etičkim načelima proizvodnje kozmetike nije očitovao znači li to potpuno brisanje društvenih mreža, moramo priznati, ovdje je riječ o odvažnom potezu. Hoće li zaista napraviti revoluciju i na istu akciju potaknuti druge brendove koji su umorni od borbe s algoritmom ili će pak ⁣pasti u zaborav u svijetu u kojem trenutno društvene mreže predstavljaju jedan od glavnih oblika oglašavanja i komunikacije s kupcima, zasta je teško reći…

Beauty Beauty vijesti Lush je napravio poprilično drastičan korak na društvenim mrežama

povezano

Trending

Želite izgubiti kilograme? Krenite uz ova 4 jednostavna...

Uz male korekcije u ishrani, svakako pronađite pola sata dnevno za hodanje ili bilo kakvu tjelesnu aktivnost koja vam odgovara. Nema preskakanja obroka Svaki dan doručkujte...

Zarina nova kampanja pokazuje zašto obožavamo jesen

Ako ljeto volimo zbog jednostavnosti u odijevanju, onda jesen obožavamo zbog svih mogućnosti slojevitog odijevanja i igranja s više komada. Jesen u svojim početcima redovito...

Nova MAC kolekcija inspirirana je Tarot kartama

Ako pratite korejsku beauty scenu, velike su šanse da ste uočili make up artisticu Pony iz Seoula koja na svom YouTube kanalu dijeli transformacije...

Sve nijanse smeđe boje! Pronađite ideju za balayage...

Smeđa boja možda zvuči dosadno, ali zapravo kada razmislite pruža brojne opcije u obliku raznih nijansi poput karamela, meda, cimeta i slično, a dodatan...

Jednostavan recept za džem od smokava

Kraj ljeta i početak jeseni uvijek su rezervirani za pravljene zimnice da bismo što duže mogli uživati u ljetnim plodovima. Džemovi su svakako omiljeni...

adidas ima tenisice i natikače u najšarenijem ruhu...

Nakon što su prošli mjesec predstavili limitiranu kolekciju od dva modela tenisica, brend pića AriZona Ice Tea i adidas opet su udružili snage i...

Facebook

75,224ObožavateljiLajkaj

instagram

31,5k Sljedbenici
Slijedi

pročitajte

jolie preporuke