• Jolie
  • Beauty

Lush je napravio poprilično drastičan korak na društvenim mrežama

Znači li ovo početak neke nove ere u poslovanju?

Voditi posao bez društvenih mreža? Zasigurno je moguće i možda čak znate poprilično uspješne primjere na našem području. No što ako je riječ o svjetskom mega brendu iz područja ljepote i njege? Tu je već situacija malo kompliciranija…

Lush je danas na svim svojim društvenim mrežama obznanio svoje obožavatelje i pratitelje da gasi društvene mreže i komunikaciju vraća na mailove i broj telefona za korisnike.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by LUSH UK (@lush) on

“Gasimo društvene mreže.

Sve više i više društvene mreže nam otežavaju da razgovaravmo direktno jedni sa drugima. Umorili smo se od borbe sa algoritmom i ne želimo plaćati da se pojavljujemo u vašem feedu. Odlučili smo da je vrijeme da se pozdravimo s našim društvenim kanalima i otvorimo razgovor između nas i vas.

Lush je oduvijek bio sačinjen od brojnih glasova i vrijeme je da se svi od njih čuju. Ne želimo se ograničiti na to da razgovore obavljamo na jednom mjestu, želimo da se društvene aktivnosti presele nazad u ruke zajednice – od naših osnivača prema našim prijateljima.⁣

Zajednica smo i oduvijek smo bili. Vjerujemo da više ‘buke’ možemo napraviti  koristeći naše glasove diljem svijeta jer kada to radimo, potičemo promjenu, izazivamo norme i stvaramo kozmetičku revoluciju. Želimo da društvene mreže budu preslik strasti a ne borba za lajkove.⁣

Tijekom narednog tjedna, naša služba za korisnike aktivno će odgovarati na vaše poruke i komentare, nakon toga dobiti nas možete preko live chata na našim web stranicama ili na email adresu ili telefon.

Ovo nije kraj već početak nečeg novog”, napisali su iz Lusha i izazvali gomilu komentara.

Iako se ovaj brend poznat po etičkim načelima proizvodnje kozmetike nije očitovao znači li to potpuno brisanje društvenih mreža, moramo priznati, ovdje je riječ o odvažnom potezu. Hoće li zaista napraviti revoluciju i na istu akciju potaknuti druge brendove koji su umorni od borbe s algoritmom ili će pak ⁣pasti u zaborav u svijetu u kojem trenutno društvene mreže predstavljaju jedan od glavnih oblika oglašavanja i komunikacije s kupcima, zasta je teško reći…

Beauty Beauty vijesti Lush je napravio poprilično drastičan korak na društvenim mrežama

povezano

[]
1 Step 1

POPUST -60%

ZA IZBJELJIVANJE ZUBI I ČIŠĆENJE KAMENCA

Ime
Prezime
fingerprint
Kontakt telefon
phone
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right

Trending

Koje high street parfeme vrijedi isprobati?

Kada se priča o izboru parfema, često ćete čuti savjete kako to nije jednostavna odluka i zaista je potrebno dobro razmisliti koji parfem izabrati...

Što morate imati na umu pri izboru nakita...

Hrana, glazba, fotograf, vjenčanica...  ...samo su neki od većih detalja koje je potrebno na vrijeme osigurati da bi sve proteklo u najboljem redu. Zasigurno...

Je li vam zaista potrebna odvojena krema za...

Je li krema za područje oko očiju zapravo "obična" krema pakirana u manju i redovito skuplju ambalažu? Kozmetičke kompanije tvrde da vam je potrebna odvojena...

Grižnja savjesti ako ne radimo dok ne umremo...

Čitajte kolumnu Tipkovnicom razlivene misli naše kolumnistice Andree Tintor koju pratite i na blogu Razlivena Tinta, kao i na Facebooku i Instagramu. Moderna filozofija kaže kako radne navike čine...

Ljetni komadi na sniženju! Što je pametno uhvatiti...

Temperature su već tolike da se skoro čini logično izbjeći vanjska druženja i povući se u prostore s klima uređajima, makar dok ne padne...

Dočekajte ljeto preplanuli! Ovo su najbolji pekmezi za...

Prije kupovine pekmeza morate na umu imati par činjenica; pekmez vas neće zaštiti od štetnog sunčevog zračenja tako da uz njega svakako koristite kremu...

Facebook

74,011ObožavateljiLajkaj

instagram

pročitajte

jolie preporuke