Lush je napravio poprilično drastičan korak na društvenim mrežama

Jolie

Beauty vijesti

Lush je napravio poprilično drastičan korak na društvenim mrežama

Lush je napravio poprilično drastičan korak na društvenim mrežama

Znači li ovo početak neke nove ere u poslovanju?

Voditi posao bez društvenih mreža? Zasigurno je moguće i možda čak znate poprilično uspješne primjere na našem području. No što ako je riječ o svjetskom mega brendu iz područja ljepote i njege? Tu je već situacija malo kompliciranija…

Lush je danas na svim svojim društvenim mrežama obznanio svoje obožavatelje i pratitelje da gasi društvene mreže i komunikaciju vraća na mailove i broj telefona za korisnike.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by LUSH UK (@lush) on

“Gasimo društvene mreže.

Sve više i više društvene mreže nam otežavaju da razgovaravmo direktno jedni sa drugima. Umorili smo se od borbe sa algoritmom i ne želimo plaćati da se pojavljujemo u vašem feedu. Odlučili smo da je vrijeme da se pozdravimo s našim društvenim kanalima i otvorimo razgovor između nas i vas.

Lush je oduvijek bio sačinjen od brojnih glasova i vrijeme je da se svi od njih čuju. Ne želimo se ograničiti na to da razgovore obavljamo na jednom mjestu, želimo da se društvene aktivnosti presele nazad u ruke zajednice – od naših osnivača prema našim prijateljima.⁣

Zajednica smo i oduvijek smo bili. Vjerujemo da više ‘buke’ možemo napraviti  koristeći naše glasove diljem svijeta jer kada to radimo, potičemo promjenu, izazivamo norme i stvaramo kozmetičku revoluciju. Želimo da društvene mreže budu preslik strasti a ne borba za lajkove.⁣

Tijekom narednog tjedna, naša služba za korisnike aktivno će odgovarati na vaše poruke i komentare, nakon toga dobiti nas možete preko live chata na našim web stranicama ili na email adresu ili telefon.

Ovo nije kraj već početak nečeg novog”, napisali su iz Lusha i izazvali gomilu komentara.

Iako se ovaj brend poznat po etičkim načelima proizvodnje kozmetike nije očitovao znači li to potpuno brisanje društvenih mreža, moramo priznati, ovdje je riječ o odvažnom potezu. Hoće li zaista napraviti revoluciju i na istu akciju potaknuti druge brendove koji su umorni od borbe s algoritmom ili će pak ⁣pasti u zaborav u svijetu u kojem trenutno društvene mreže predstavljaju jedan od glavnih oblika oglašavanja i komunikacije s kupcima, zasta je teško reći…








Pročitajte


<
Jolie preporuka