• Jolie
  • Beauty

Napokon! Kiehl’s otvorio svoja vrata u centru Zagreba, pogledajte kako izgleda prodavaonica

Nakon više od tri godine na tržištu i sada već četiri dućana u Splitu, Zadru i Zagrebu, Kiehl's Since 1851 otvorio je dugoočekivana vrata i u centru Zagreba, u Centru Cvjetni.

Jedinstveno svim Kiehl’s prodavaonicama i novootvorena prodavaonica odiše Kiehl’sovom bogatom ljekarničkom tradicijom. Samim ulaskom u jedinstveni prostor, posjetitelji mogu prepoznati dugu povijest i ekscentričan karakter Kiehl’sa, a na samom ulazu posjetitelje zabavlja Kiehl’sov poznati kostur Mr. Bones. Dućan u centru Zagreba razlikuje se po nekoliko elemenata koji se ne mogu naći u ostalim dućanima, poput “Feel our formulas” kutka gdje posjetitelji mogu isprobati sve proizvode na vlastitoj koži (mogućnost tretmana maskama, isprobavanja pilinga, proizvoda za čišćenje lica i sl.).

Na dan otvorenja ispred trgovine održan je Kiehl’s Unplugged koncert te je ovoga puta publiku uveseljavao Matija Cvek, koji je zajedno s dugogodišnjim Kiehl’s prijateljima; modnom dizajnericom Dianom Viljevac i pjevačicom Ginom Victorijom Damjanović, prerezao vrpcu novog dućana. Uzvanici su mogli prisustvovati radionici presađivanja biljaka u prazne Kiehl’s ambalaže, preko kojih je Kiehl’s nastojao osvijestiti posjetitelje o važnosti recikliranja i iskorištavanja plastike u sklopu programa Made Better™.

Kiehl’s Made Better™, nova je platforma branda koja na autentičan i jedinstven način spaja Kiehl’sove trajne napore na području održivosti (kroz odabir sastojaka i ambalaže, proizvodnju i reciklažu te odgovornost prema zajednici) sa željama svojih kupaca.

„Član osnivačke obitelji Kiehl’sa Aaron Morse jednom je prilikom izjavio da kvalitetna tvrtka mora imati svrhu postojanja, a da to nije samo svakodnevni rad u cilju stjecanja pravedne dobiti, već i unaprjeđivanje kvalitete zajednice kojoj pruža usluge“, ističe Cheryl Vitali, Kiehl’sova glavna globalna direktorica. „Ta je misija oduvijek zvijezda vodilja tvrtke Kiehl’s. Since 1851; posvećeni smo korištenju sastojaka iz održivijih i prirodnih izvora, smanjenju ambalažnog materijala te pomaganju zajednici. Trajno se razvijamo i poboljšavamo jer smatramo da naši kupci, društvo i planet općenito zaslužuju kvalitetnije (Made Better) proizvode. S tom smo misijom započeli 1851. i uvijek ćemo je provoditi.”

U sklopu ovogodišnje Kiehl’s Made Better™ kampanje, Kiehl’s je zajedno s Johnom Legendom ponovno uveo svoju #1 masku, Rare Earth masku. Nova Kiehl’s Made Better x John Legend Limited Edition Rare Earth maska sadrži omiljenu formulu koja klinički dokazano smanjuje proizvodnju ulja na površini kože za 46,7% te uklanja površinske nečistoće. Kutiju i naljepnicu s ograničenom serijom dizajnirao je John Legend, kao i preuređenje u novu veličinu od 50ml.

Kao i u ostalim Kiehl’sovim prodavaonicama, i na novom će se prodajnom mjestu u centru Zagreba promicati inicijativa „isprobajte prije kupnje”, pokrenuta još prije više od 50 godina u glavnoj prodavaonici, kao i politika jednostavnog vraćanja proizvoda uz zajamčeni povrat novca.

Uz postojeće dvije prodavaonice u Zagrebu u City Center One West, Arena Centar Zagreb te prodavaonice u Splitu i Zadru ovo čini petu Kiehl’s prodavaonicu u Hrvatskoj.

U galeriji pogledajte fotografije s otvorenja i unutrašnjost prodavaonice:

Beauty Beauty vijesti Napokon! Kiehl's otvorio svoja vrata u centru Zagreba, pogledajte kako izgleda prodavaonica

povezano

Trending

Lokomotiva by Lana Puljić, Jet Lag, Identity by...

Zagrebačka Tvornica kulture bila je prepuna na drugom i finalnom danu modne manifestacije Zagreb Fashion Destination na kojoj su svoje kreacije predstavili talentirani dizajneri,...

Sportska elegancija za suvremenog Calvin Klein muškarca

Sportska elegancija jedan je od nezaobilaznih trendova za muškarce ove jeseni. Renomirani američki brend Calvin Klein oduševit će sve sportske tipove jednostavnim i neodoljivim...

Aleksandra Dojčinović ostvarila još jedan veliki poslovni uspjeh

Lei Lou by Alex Dojčinović jedan je od najuspješnijih hrvatskih modnih brendova koji je uz to svoje mjesto pronašao i na svjetskoj sceni. Uz...

Slasni L’Occitane voćni ruževi obogaćeni novim jesenskim bojama

L'Occitanov asortiman voćnih ruževa od ove je jeseni obogaćen novim, neodoljivim nijansama. Recept za sjajne usne je zagarantiran, uz ugodan osjećaj mekoće na usnama....

Mickey i Minnie Mouse našli su se na...

Iako su u posljednje vrijeme popularna božićna drvca koja će elegantno biti okićena u jednoj ili dvije boje, sigurni smo da među vama ima...

Pet novih torbica iz Manga koje su nas...

Torbe manjih ili srednjih dimenzija već nekoliko godina su jedne od najpopularnijih što nimalo ne čudi jer su dovoljne velike da stane najosnovnije što...

Facebook

75,801ObožavateljiLajkaj

instagram

32,0k Sljedbenici
Slijedi

pročitajte

jolie preporuke