Djeca Melemovog tima ilustrirala su svoje sretno djetinjstvo, a crteže smo iskoristili za novo ruho Melemove najprodavanije kolekcije Dragocjena ulja. Crteži i natpis „Budi Melem“ daju joj plemenitu svrhu. Naime, od početka srpnja posebna „Budi Melem“ kolekcija će se prodavati ekskluzivno u prodavaonicama Konzuma, koji je ove godine odlučio sudjelovati u inicijativi te je kao partner podržao ovaj dobrotvorni projekt od čije se prodaje 5% prihoda u cijelosti donira udruzi „RTL pomaže djeci“.
Kuća je simbol sigurnog, bezbrižnog odrastanja, bubamara donosi sreću, a mama voli tratinčice i nesebično dijeli ljubav – šarene dječje ilustracije imaju i poruku, a djeca Melemovog tima žele da svako dijete bude sretno. Povrh toga, „Budi Melem“ kolekcija donosi topsellere za njegu osjetljivih usana, ruku i tijela, kao i mirisnu nježnost, ali i moćnu zaštitu od isušivanja. Spojivši iskrene osjećaje i iskrenu učinkovitost Melem kozmetike, i ove smo godine dobili prekrasnu priču koja donosi dobrobit onima kojima je pomoć najpotrebnija – najmlađima.
„Koristim priliku zahvaliti Konzumu na uključivanju u projekt i velikoj podršci koju su dali putem plasmana „Budi Melem“ kolekcije na svoja prodajna mjesta“ izjavila je Anamari Halilović, brend menadžerica Melema i upraviteljica zaklade „Budi Melem“ te nastavila „Projekt je prošle godine ostvario izvanredan rezultat, udruga „RTL pomaže djeci“ je u potpunosti iskoristila donaciju i tako pomogla mališanima. Želja nam je da i ove godine „Budi Melem“ bude pokretač pozitivne promjene u društvu, sinonim za dobra djela i brigu za one najmlađe na kojima svijet ostaje. Budimo melem jedni drugima – baš kao što Melem brine o našoj koži, nježno i nenametljivo“, zaključila je Anamari.
Udruga „RTL pomaže djeci“ i ove se godine pokazala kao idealan partner projektu. Zahvaljujući svom dugogodišnjem profesionalnom radu i transparentnom poslovanju, a kroz podršku projektima neprofitnih organizacija koje se bave djecom diljem Republike Hrvatske, Udruga ima izvrstan uvid u to gdje je pomoć najpotrebnija. Uz bezrezervnu podršku Konzuma, „Budi Melem“ kolekcija će se prodavati od srpnja u svim Konzumovim prodavaonicama, kao i na www.konzum.hr. Sva će se prikupljena sredstva donirati putem zaklade „Budi Melem“ udruzi „RTL pomaže djeci“ početkom prosinca, za pomoć radu udruge.
Apeliramo – budite „melem“ jedni drugima, potražite omiljene Melem proizvode u novoj, veseloj ambalaži i podržite projekt.