Izdanje Holiday 2020. spaja ove dvije karakteristike, na taj način odajući raskošnu počast kultnom uzorku brenda YSL. Blagdanski i iznimno ženstveno. Novi dizajn kreiran da oslobodi ženu koja utjelovljuje istinski duh brenda Yves Saint Laurent: slobodnu i uvijek spremnu na pravu divljinu, kako u odijevanju, tako i na zabavi. Jer ona ima instinkt za eksces. Ona je Zoë Kravitz, žena sa stavom u novoj blagdanskoj kampanji mirisa Black Opium. Dolazi u središte zabave i ulazi u crveni krug. Sama. Ona je ta koja ima kontrolu. Njezinu će lovu uskoro doći kraj: polako se otkriva objekt kojem cijelo vrijeme teži. Ogromna skulptura u obliku piramide koja se sastoji od svjetlucavih, vatreno crvenih zvučnika. Futurističko božićno drvce prepuno primamljivih darova…
Tu je i dar za nju. Jedina stvar za kojom žudi… Njezin Black Opium Eau de Parfum. Miris u novoj seksi bočici jest kultni i originalni Black Opium Eau de Parfum. Orijentalni gurmanski parfem nove generacije obogaćen prvom, neodoljivom i preplavljujućom notom mirisa crne kave u ženskom parfemu s opijajućim mirisom bijelog cvijeća arapskog jasmina i apsoluta cvijeta naranče. Nalet čiste energije za instinktivnu, urbanu heroinu, obavijen vanilijom i noćnim pačulijem.
Za izdanje Holiday 2020. Yves Saint Laurent Beauté pripremio je darove koji kombiniraju odvažan, animalistički stil visoke mode s varijacijama uzorka mladunčeta leoparda u blagdanskim bojama zlatne i crvene.