Svi proizvodi napravljeni su od prirodnih sastojaka najviše kvalitete, sigurnih za upotrebu i koji ne sadrže štetne tvari (clean formula). Višekratna ambalaža pogodna je za ponovno punjenje, a proizvodi su dostupni u više od 130 boja.
Kolekcija proizvoda za oči, usne, lice i nokte razvijena je pod kreativnom palicom legendarne britanske vizažistice, Diane Kendal, koja je odgovorna za neke od najdojmljivijih izgleda modela s modnih pista New Yorka, Pariza i Milana i koja je surađivala s najznamenitijim imenima modne fotografije. Ova kolekcija proizvod je dubokog promišljanja i opažanja, rođena nakon više od jedne godine razvoja i virtualne suradnje između našeg tima u Španjolskoj i Diane u New Yorku. „Kada su mi iz Zare prišli i predložili da vodim kreativni razvoj kolekcije Zara Beauty, u tome sam vidjela priliku da napravim proizvode koje će svi htjeti upotrebljavati. Zara je oduvijek imala tako raznoliku publiku i htjela sam tu istu veliku viziju primijeniti i na njihovu kolekciju kozmetičkih proizvoda koji bi bili sigurni za uporabu i ne bi sadržavali štetne sastojke (clean formula), koji bi se mogli ponovno puniti i koji bi bili dostupni svima. Zaista sam ponosna na ovo što smo stvorili: sveobuhvatnu kolekciju ciljano jedinstvenog sastava proizvoda za oči, usne, lice i nokte.
Proizvodi u raznolikoj paleti boja koji posjeduju određenu dozu razigranosti, a istovremeno su sigurni za uporabu i bez štetnih sastojaka je nešto što, u biti, dosad nije postojalo. Kroz mnoštvo različitih lica i izgleda, kolekcija slavi ono što ja smatram najvažnijim u našoj industriji: ne postoji ljepota, samo ljepot(ic)e“, rekla je Diane Kendal.
Eva Lopez-Lopez, koja je na čelu Zara Beauty kolekcije, ističe: „Naš cilj je bio stvoriti nešto zaista prihvatljivo većini, u čemu bi većina sudjelovala – inovativne proizvode sa zaigranom, osobnom i individualnom notom, sastavljene od visokokvalitetnih sastojaka i inovativnih boja. To su bile naše težnje koje smo dijelili s Diane, tako da je ona nama bila savršen izbor za suradnju.“
Kolekcija Zara Beauty bit će lansirana 13. svibnja na platformama u Europi, SAD-u, Kanadi, Meksiku, Kini, Južnoj Koreji, Japanu, Australiji i Novom Zelandu, a naknadno na Bliskom istoku u lipnju 2021. te nam pružiti holističko iskustvo kupnje koje će uključivati integrirane značajke virtualnog „isprobavanja“ na Zara.com, kao i posebna područja namijenjena ovoj kolekciji u odabranim trgovinama.