Večer za pamćenje i duh New Yorka u Zagrebu – Redken experience

Bogata povijest koja i dan danas kreira trendove, preplavila je zagrebačku Tvornicu Kulture za događaj za koji se tražila karta više

Težnja za što ljepšom, zdravijom i sjajnijom kosom, danas je česta tema brojnih razgovora, pogotovo u salonima ljepote u koje odlazimo baš iz tog razloga. Beauty indutrija, definitivno je jedna od najbrže rastućih, a tržište kao da iz dana u dan, servira novitete koje je nemoguće odjednom isprobati. Kada je riječ o tradiciji i kontinuiranoj kvaliteti, Redken je ime koje definitivno opravdava navedene karakteristike.

Davne 1960., nastaje brend koji sve do danas broji milijune vjernih zaljubljenika i korisnika. Glavna osnivačica – Paula Kent, revolucionirala je profesionalnu industriju njege kose za stiliste i klijente, a njezina opipljiva predanost znanosti i prije svega njezina osobnost, pomogli su brendu da postane ono što je danas. U tome joj je pomogao i poznati kemičar – Jheri Redding, koji je razvio proizvode niske pH vrijednosti za Paulinu tada, osjetljivu kosu.

Zagrebačka Tvornica Kulture, ovoga je vikenda zasjala u pravom i dostojnom Redken sjaju. Hair Show, koji je predvodila edukatorica i voditeljica projekta – Lea Dolezil, definitivno je ukrao svu pažnju prisutnih. Uz Leu, na pozornici su se pojavili i svoja umijeća predstavili i Redken saloni, zajedno sa svojim artistima. Marko Listeš Marin (Living Room), Nikola Blažinčić (Nikola Blažinčić Hair) i Mario Vidaček (VIDA hairdressing), pripremili su show za pamćenje, a inspiracije definitivno nije nedostajalo.

Poseban segment naziva Redken Brews, u kojem su sudjelovali Marko Matijević (Marco’s Barbershop), Marko Dubovečak (Aesthete) i Nikola Podgajski (MIČ styling), prikazali su uvijek urbane i svakodnevno nosive, novitete za muškarce.

1971., Redken je po prvi puta salonima i frizerima predstavio znanost i poslovno obrazovanje i to uspješno čini sve do danas, a prvi simpozij poput ovog, održan je 1974. godine. Sve su to dokazi koji govore i idu u prilog tome da je riječ o brendu koji već godinama kreira trendove u svijetu kose kada je riječ o bojama, stylingu i neizbježnoj njezi kose, koja se temelji na personaliziranom pristupu. Svaki klijent je individua za sebe, a Redken svojim dugogodišnjim prisustvom, to itekako dokazuje.

BeautyBeauty vijestiVečer za pamćenje i duh New Yorka u Zagrebu – Redken experience

Nova kolekcija Anite Pokrivač oda je bojama, uzorcima i ženstvenosti

Anita Pokrivač s ponosom najavljuje lansiranje svoje nove kolekcije za proljeće/ljeto 2024. pod nazivom SS24, koja obiluje živahnim bojama, uzorcima te cvjetnim lepršavim haljinama,...

Women’s Wellbeing Weekend pokazao koliko je važno uzeti predah od svega i misliti na sebe

Prošlog vikenda u Splitu, u luksuznom hotelu Cvita održan je Women's Wellbeing Weekend by Abrienne, manifestacija koja slavi žensku ljepotu – unutarnju i vanjsku....

Zabranjeno pušenje ovog ljeta na KulaKula festivalu!

Nakon što su najavljeni Urban&4, Buč Kesidi, mladi izvođači Dani i Nika Turković, hip hop legenda Edo Maajka i trap diva Senidah - došlo...

Ovaj grad proglašen je među tri najzanimljivija grada na svijetu!

U Oris Kući arhitekture održan je medijski događaj na kojem su se predstavili visitBerlin, turistička zajednica grada Berlina, i Kultur Projekte Berlin, institucija za...

Zaboravite na Toskanu, ova vinarija u Istri ispunit će sva vaša očekivanja

Vinarija Saints Hills prisutna je u Istri od samih početaka, naime, upravo iz vinograda Sv. Ante, najvišeg vrha jugozapadne Istre na čijem se posjedu...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram