• Jolie
  • Celebuzz

Brojna poznata lica okupirala Muzej Iluzija

U zanimljivom i interaktivnom prostoru zagrebačkog Muzeja iluzija brojni predstavnici medija, influenceri i VIP uzvanici u opuštenoj atmosferi i bogatom zabavnom programu uživali su u predstavljanju Dyson proizvoda. Među njima su bili domaćin večeri Tarik i njegova supruga Lejla Filipović, koji su ujedno i ambasadori brenda, Lana Klingor Mihić, Šime Eškinja, Pamela Ramljak, Antonija Stupar Jurkin, Borut Mihalić, Katarina Strahinić, Rita Rumora, Sonja Švajhler, Nika Matić, Dora Predojević i drugi.

Uzvanike su oduševili noviteti poznatog brenda, koji je 1993. godine osnovao Sir James Dyson, a čiji je moderan i elegantan dizajn samo dio onoga što ih čini posebnima. To i ne čudi jer novi Dyson Supersonic™ uređaj sušenje kose dovodi na potpuno novu razinu. Ovo sušilo mjeri temperaturu zraka 20 puta u sekundi te prema potrebi regulira toplinu. Takvom tehnologijom sprječava se oštećenje kose koja zadržava svoj prirodni sjaj. Ima snažan V9 digitalni motor koji je u kombinaciji s Air Multiplier™ tehnologijom znatno tiši od ostalih uređaja na tržištu te proizvodi snažan snop kontroliranog zraka velike brzine koji omogućava iznimno brzo sušenje i precizno stiliziranje kose.

Lejla i Tarik Filipović

Za korisnike je jedna od najbitnijih karakteristika težina uređaja. Naime, Dyson Supersonic™ sušilo teži samo 618 grama, a za razliku od ostalih uređaja iste namjene (čiji je motor smješten u glavi uređaja) ima motor koji je smješten u dršci – tako je centar gravitacije pomaknut te uređaj lagano, balansirano i ugodno leži u ruci. Dolazi s magnetskim nastavcima: koncentratorom za stiliziranje kose, mlaznicom za zaglađivanje te difuzorom.

Lana Klingor Mihić, Lejla Filipović i Pamela Ramljak

Davne 1983. godine Sir James Dyson je prvi na svijetu izumio usisavač za koji nije potrebna vrećica, a danas, 36 godina kasnije, s ponosom predstavlja V11™ absolute – najsnažniji bežični usisavač*. Uz pomoć sustava senzora dinamičkog opterećenja (DLS™) automatski se prilagođava svim vrstama podova. Naime, sustav 360 puta u sekundi inteligentno mjeri otpor četke te prema potrebi samostalno mijenja brzinu motora i prilagođava se različitim vrstama podova u što su se uzvanici imali prilike uvjeriti na licu mjesta.

Nika Matić i Rita Rumora

Na LCD zaslonu u svakom su trenutku dostupni podaci o trenutnim performansama, uključujući jačinu rada, preostalo vrijeme trajanja, podsjetnik održavanja filtera te obavijesti o začepljenju. Nakon uporabe potrebno je samo jednostavno i higijenski isprazniti spremnik te odložiti uređaj na baznu stanicu kako bi napunio bateriju i bio spreman za sljedeće korištenje.

Osim Dyson Supersonic™  sušila za kosu i Dyson V11™ absolute usisavača, uzvanici na eventu imali su priliku vidjeti i isprobati proizvod koji će biti idealan za nadolazeću ljetnu sezonu – Dyson Pure Hot&Cool ventilator. Ovaj pametan uređaj pročišćava, grije i hladi, a iz zraka automatski uklanja plinove i čak 99,95% alergena. Daljinski upravljač, Air Multiplier™ tehnologija i automatsko isključivanje kod prevrtanja samo su neke od važnijih karakteristika ovog snažnog uređaja.

Influencerice Jelena Marinović i Dora Predojević

Svi predstavljeni uređaji dostupni su kod ekskluzivnog distributera za Hrvatsku, Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu, Srbiju i Crnu Goru – Tehno Mag d.o.o., Slavonska avenija 53, Zagreb ili na https://tehno-mag.hr/.

FotoPR
Celebuzz Brojna poznata lica okupirala Muzej Iluzija

povezano

Trending

Lokomotiva by Lana Puljić, Jet Lag, Identity by...

Zagrebačka Tvornica kulture bila je prepuna na drugom i finalnom danu modne manifestacije Zagreb Fashion Destination na kojoj su svoje kreacije predstavili talentirani dizajneri,...

Sportska elegancija za suvremenog Calvin Klein muškarca

Sportska elegancija jedan je od nezaobilaznih trendova za muškarce ove jeseni. Renomirani američki brend Calvin Klein oduševit će sve sportske tipove jednostavnim i neodoljivim...

Aleksandra Dojčinović ostvarila još jedan veliki poslovni uspjeh

Lei Lou by Alex Dojčinović jedan je od najuspješnijih hrvatskih modnih brendova koji je uz to svoje mjesto pronašao i na svjetskoj sceni. Uz...

Slasni L’Occitane voćni ruževi obogaćeni novim jesenskim bojama

L'Occitanov asortiman voćnih ruževa od ove je jeseni obogaćen novim, neodoljivim nijansama. Recept za sjajne usne je zagarantiran, uz ugodan osjećaj mekoće na usnama....

Mickey i Minnie Mouse našli su se na...

Iako su u posljednje vrijeme popularna božićna drvca koja će elegantno biti okićena u jednoj ili dvije boje, sigurni smo da među vama ima...

Pet novih torbica iz Manga koje su nas...

Torbe manjih ili srednjih dimenzija već nekoliko godina su jedne od najpopularnijih što nimalo ne čudi jer su dovoljne velike da stane najosnovnije što...

Facebook

75,801ObožavateljiLajkaj

instagram

32,0k Sljedbenici
Slijedi

pročitajte

jolie preporuke